• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
0

منطقه ویژه اقتصادی بستان آباد عملیاتی می شود

  • کد خبر : 70394
  • 23 تیر 1401 - 11:30
منطقه ویژه اقتصادی بستان آباد عملیاتی می شود
یاز اکو - معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بستان آباد به زودی عملیاتی می شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمد کلامی روز پنجشنبه با بیان اینکه در استان سه منطقه ویژه اقتصادی وجود دارد که تا به حال عملیاتی نشده اند، افزود: عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بستان آباد به لحاظ موقعیت جغرافیایی خاص آن به زودی شروع می شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود از مصوبات سفر ریس جمهوری به استان در سه سطح تسهیلات، اعتبارات و تصمیمات سخن گفت و اضافه کرد: در سطح تسهیلات ۱۸ هزار میلیارد تومان در بخش کشاورزی ،صنعت و فنآوری، میراث فرهنگی و ازدواج و فرزند آوری مصوبه داشتیم و منتظر اعلام بانک مرکزی هستیم تا پرداخت شود.

کلامی سهم اعتبارات پروژه ها از سفر استانی ریاست جمهوری را ۲۳ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به استان اختصاص یافته و بقیه در طی دو سال مرحله به مرحله تخصیص خواهد یافت.

وی استقلال مس سونگون را از تصمیمات سفر رییس جمهوری به استان عنوان کرد و گفت: زمیته های پیگیری مصوبات سفر با محوریت دستگاه ها در استان تشکیل شده است.

کلامی، مجموع اعتبارات سفر استانی دولت سیزدهم به آذربایجان شرقی را ۴۳ هزار میلیارد تومان عنوان کرد که در بازه زمانی دو ساله تخصیص خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=70394

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});