• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

هیچ‌گونه محدودیتی در استفاده از کارت‌ سوخت جایگاه‌داران اعمال نشده است

  • کد خبر : 99014
  • 28 اسفند 1401 - 14:01
هیچ‌گونه محدودیتی در استفاده از کارت‌ سوخت جایگاه‌داران اعمال نشده است
یاز اکو - جواد اوجی امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به‌صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات، خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم از سراسر کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، وی در این نشست و در پاسخ به دغدغه یکی از شهروندان درباره کارت سوخت با بیان اینکه از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید کارت سوخت استفاده شد و بخش بزرگی از کارت‌ها تولید و پخش شده، بخش دیگری هم در صف ساخت است، گفت: قول می‌دهیم کارت‌های سوخت‌ تهیه شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

وزیر نفت با بیان اینکه هموطنان در ایام عید می‌توانند از کارت‌های سوخت جایگاه‌ها استفاده کنند و هیچ‌گونه محدودیتی در این زمینه اعمال نشده، اظهار کرد: اما از مردم می‌خواهیم از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز اظهار کرد: حدوداً ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار کارت سوخت در کشور تحویل مردم شده و نزدیک به ۶۰ هزار کارت برای پاکت‌گذاری به پست تحویل شده است. ۲۷۰ هزار کارت نیز در نوبت قرار دارند که به‌صورت ماهانه تحویل داده می‌شوند.

گفتنی است همسو با رویکرد مردمی دولت سیدابراهیم رئیسی مبنی بر ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم و ابلاغ معاون اول رئیس‌جمهوری، وزرا، معاونان و اعضای کابینه موظف شدند در روزهای مشخصی از هفته پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم باشند. پیش از این وزرای کار، ارتباطات، دادگستری، بهداشت، کشاورزی، آموزش، اقتصاد، علوم، فرهنگ، صمت و معاونان پارلمانی، امور زنان و خانواده، علمی و فناوری، حقوقی رئیس‌جمهوری و رؤسای سازمان حفاظت از محیط زیست، امور اداری و استخدامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان انرژی اتمی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، پاسخگوی پرسش‌ و مشکلات مردم شدند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=99014

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});