• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
4

پیشتازی آذربایجان شرقی در نصب دستگاه های هوشمند نانوایی در کشور

  • کد خبر : 70408
  • 23 تیر 1401 - 13:00
پیشتازی آذربایجان شرقی در نصب دستگاه های هوشمند نانوایی در کشور
یاز اکو - معاون هماهنگی امور اقتصادی آذربایجان شرقی گفت:آذربایجان شرقی از لحاظ نصب دستگاه های هوشمند نانوایی نسبت به میانگین کشوری جلوتر است و تاکنون در بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ نانوایی نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، محمد کلامی در جلسه تنظیم بازار استان اظهار داشت: نصب کارتخوان‌های هوشمند نانوایی‌های شهرستان تبریز امروز به پایان می‌رسد و تا پایان هفته ۹۰ درصد نانوایی‌های استان مجهز به این کارتخوان‌ها می‌شوند.

وی ادامه داد: برخی گزارش‌ها از تخلفات تعدادی از نانوایی‌ها ارائه می‌شود که ضروری است در این زمینه بازدیدها و نظارت‌ها افزایش یابد و با نانوایان متخلف به جد برخورد شود.

کلامی بر تأمین آرد و نظارت بر پخت توسط فرمانداری‌ها در شهرستان‌های مسافر پذیر تاکید کرد و گفت: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی اداره غله، اتحادیه نانوایان و فرمانداری‌ها باید تدابیر لازم برای جلوگیری از ایجاد صف در نانوایی‌ها را اتخاذ کنند.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، گفت: این طرح سلامت و امنیت غذایی خانوار را تضمین می‌کند و از ورود نقدینگی سرگردان به بازار جلوگیری می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: براساس این طرح نرخ ۶ قلم کالای اساسی اساسی شامل مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماکارونی و روغن در سطح قیمت قبل از حذف ارز ترجیحی و بر اساس وزن تخصیص خواهد یافت.

وی افزود: خرید کالا در این طرح از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کاسبان امین که دارای صندوق مکانیزه بوده و از سوی بسیج اصناف، صمت و اتاق اصناف معرفی شده‌اند، امکان پذیر خواهد بود.

کلامی تاکید کرد: ادارات کل جهادکشاورزی، صمت و تعزیرات استان در راستای کنترل و تنظیم بازار باید نظارت‌های خود را افزایش داده و با متخلفان طبق قانون برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ کمبودی در خصوص تأمین کالای ضروری در استان وجود ندارد و تأمین کالاهای اساسی برای ماه محرم در استان پیش بینی شده است و هیأت‌های حسینی سهمیه خود را از جهاد کشاورزی دریافت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=70408

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});