• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1

ارسباران سرزمین بکر و ناشناخته است

  • کد خبر : 70509
  • 24 تیر 1401 - 13:00
ارسباران سرزمین بکر و ناشناخته است
یاز اکو - نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ارسباران خصوصاً شهرستان‌های کلیبر، هوراند و خداآفرین دارای ظرفیت‌های بکر، دست نخورده و ناشناخته‌ای است که برای کشف این استعدادها و ظرفیت‌ها در تلاش هستند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، حسین حاتمی در آیین افتتاح تولید اتصالات سیستم سوخت رسانی خودرو در شهرستان کلیبر، افزود: باید از تمام ظرفیت‌های منطقه به نفع توسعه و پیشرفت استفاده کنیم و وجود شرکت تولیدی هوراند پلاستیک کلیبر یک پتانسیل مهم در تولید و اشتغالزایی در منطقه است که باید از سرمایه گذاران در این بخش تجلیل شود.

وی با اشاره به توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان در قبال مردم ایران گفت: دشمنان نظام و انقلاب از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با تحریم‌های و توطئه‌های فراوان سعی در سست کردن اعتقادات عقاید دینی و انقلابی مردم ایران داشتند اما ملت ایران همچنان ثابت قدم و استوار در مقابل هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان ایستاده و مقابله می‌کنند.

نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران ریشه تاریخی داشته و با گذشت سالها از فراز و نشیب‌های انقلاب از جنگ تحمیلی تا تحریم‌های ظالمانه (دارو، مالی و غیره) همچنان با قدرت از این برهه‌ها و تحریم‌ها در حال عبور هستند.

وی افزود: ملت ایران به مدد مردان بزرگ که دل در گرو سرزمین خود داده و سرمایه خود را در خدمت به وطن، تولید، اشتغال و توسعه گذاشته است از تمام سختی‌ها عبور خواهد کرد.

حاتمی در ادامه پتانسیل‌های منابع طبیعی، انسانی و چشم انداز شهرستان کلیبر را برای سرمایه گذاری بسیار مناسب برشمرد و از سرمایه گذاران بخش خصوصی خواست در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان های کلیبر از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=70509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});