• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد:

وجود نزدیک به ۲۰۰ ساخت و ساز ناایمن و خطرآفرین در سطح شهر ارومیه/ به مالکان اخطارهای لازم صادر شود

  • کد خبر : 72064
  • 04 مرداد 1401 - 18:57
وجود نزدیک به ۲۰۰ ساخت و ساز ناایمن و خطرآفرین در سطح شهر ارومیه/ به مالکان اخطارهای لازم صادر شود
یاز اکو - توماج وحیدافشار از وجود نزدیک به 200 ساخت و ساز و همچنین اماکن و املاک ناایمن و خطرآفرین در سطح مناطق پنج گانه شهر ارومیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، توماج وحیدافشار از وجود نزدیک به ۲۰۰ ساخت و ساز و همچنین اماکن و املاک ناایمن و خطرآفرین در سطح مناطق پنج گانه شهر ارومیه خبر داد.

وی افزود: این آمار با توجه به گزارش مناطق پنج گانه، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی که نشات گرفته از گزارش مهندسین ناظر ساختمانها و همچنین گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، تهیه و تنظیم شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: از این آمار، تعداد ۱۸ مورد در منطقه یک، ۳۰ مورد در منطقه دو، ۴۰ مورد در منطقه سه، ۴۳ مورد در منطقه چهار و دو مورد در منطقه پنج قرار دارند و همچنین سازمانهای آتش نشانی و خدمات ایمنی و سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی هرکدام به تعداد ۵۷ و سه مورد ساخت و ساز و اماکن ناایمن و پرخطر را گزارش کرده اند.

وحیدافشار تصریح کرد: با توجه به وجود این تعداد ساختمان و اماکن و خطرآفرینی برای آحاد شهروندان، باید با ورود مراجع قضایی و نهادهای مرتبط تذکرات لازم به مالکان جهت ایمن سازی داده شود.

رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه شهرداری متولی امر ساخت و ساز شهری است، تأکید کرد: با توجه به اینکه نزدیک به چهل درصد از سطح شهر ارومیه را املاک و اراضی قولنامه ای تشکیل می دهند و ساخت و سازهای غیرمجاز ناایمن و پرخطر نیز اکثراً در این بخش از شهر اتفاق می افتد، باید به فکر راهکاری جدی بوده و از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز به طور جدی جلوگیری شده و ساختمانهای فعلی ناایمن نیز طبق قانون تعیین تکلیف شوند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=72064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});