• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
با اعطای حکمی از سوی هیات مدیره؛

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌شرقی معرفی شد

  • کد خبر : 73288
  • 13 مرداد 1401 - 12:30
مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌شرقی معرفی شد
یاز اکو - با اعطای حکمی از سوی هیات مدیره؛ "شهرام خدایی" به عنوان مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ آیین معارفه مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی ، با حضور “سیدقاسم ناظمی”مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، اعضای هیات مدیره ، دبیر هیات رییسه مجمع عمومی و تنی چند از پیشکسوتان تئاتر استان برگزار شد .

“سید قاسم ناظمی ” در این آیین اظهار داشت: با توجه به اینکه کلیه مراحل انتخابات در چارچوب قانونی صورت گرفته، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز برای ارتقای تئاتر استان ، آماده همکاری با این انجمن است.

وی، با اشاره به مرجعیت انجمن نمایش در برگزاری جشنواره تئاتر استانی افزود: امید است با همراهی کارشناسان و همکاران اداره کل و هیات مدیره و مدیرعامل انجمن، اتفاقات خوبی برای تئاتر استان رقم بخورد.

وی خاطرنشان کرد : اولویت همه ما تلاش برای تعالی تئاتر و رویکردمان نیز عملگرایی است و می‌بایست وقت و انرژی خود را جهت پیش برد بهتر امور و بالندگی فرهنگ و هنر صرف کنیم.

در ادامه شهرام خدایی ضمن تقدیر از اعتماد اعضای هیات مدیره انجمن افزود : زمان آن فرا رسیده است تا با ایجاد تعامل مثبت بین تمام هنرمندان تئاتر استان، فصل جدیدی را در هنرهای نمایشی آغاز کنیم .
وی در ادامه با اشاره به اهمیت هر چه با شکوه تر برگزار شدن جشنواره تئاتر استانی اظهار امیدواری کرد تا با فراهم شدن زمینه‌ و جذب اعتبارات مالی کافی،‌این جشنواره در سطحی شایسته برگزار شود.

گفتنی است شهرام خدایی کارشناس ارشد کارگردانی نمایش است که مدیر کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی ، مدرس دانشگاه و موسسات آموزشی ، کارگردان بیش از چهل نمایش تلویزیونی‌، رادیویی و صحنه ای ، مدیر حوزه هنری آذربایجان شرقی ، دبیری و داوری چندین جشنواره استانی و ملی، و بیش از ۲۰ سال مدیریت حوزه های فرهنگ را در کارنامه فعالیت های خود دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=73288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});