• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین در ایستگاه تزریق اعتبار

  • کد خبر : 74553
  • 22 مرداد 1401 - 15:00
پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین در ایستگاه تزریق اعتبار
یاز اکو - مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب گفت: پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین در انتظار تزریق ۸۰۰ میلیارد تومان نقدینگی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، منوچهر صفری، در رابطه با پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین، اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ولی به دلیل تزریق نشدن نقدینگی به کندی پیش می‌رود و در صورتی که صد درصد نقدینگی به زودی تخصیص داده شود، پروژه شش ماه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه ۸۰۰ میلیارد تومان در سفر هیئت دولت به استان زنجان به پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان – قزوین پیش‌بینی شده است، افزود: از مسئولان استانی درخواست می‌کنیم اعتبار مصوب شده برای این پروژه را پیگیری کنند.

این مسئول در رابطه با جزئیات اعتباری که برای دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ۵۰۰ میلیارد تومان از محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، ۱۵۰ میلیارد تومان از مالیات مازاد استان زنجان و ۱۵۰ میلیارد تومان نیز از فروش اموال مازاد راه‌آهن به این امر اختصاص پیدا خواهد کرد.

بدهی ۱۰۰ میلیارد تومانی راه‌آهن شمال‌غرب به پیمانکاران پروژه

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب در رابطه با مطالبات پیمانکاران پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین، گفت: چهار پیمانکار در این پروژه مشارکت می‌کنند که سه پیمانکار زنجانی هستند و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان به آنان بدهکار هستیم.

صفری با تاکید بر لزوم اتمام هر چه سریع‌͏تر پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین، خاطرنشان کرد: نیمه‌کاره ماندن پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین به صلاح نیست، زیرا امکان دارد با گذشت زمان زیرسازی‌های انجام شده خراب شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=74553

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});