• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11
علیرضا بیگی:

راهی جز خروج از برجام باقی نمانده است

  • کد خبر : 7884
  • 27 اسفند 1399 - 8:00
راهی جز خروج از برجام باقی نمانده است
یاز اکو - عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: برای اینکه غربی ها را با چالش اساسی رو به رو کنیم باید به سمت خروج از برجام برویم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات اخیر «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در باره بازگشت به برجام و فعالیت هسته ای ایران گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران در این باره مشخص است، تا تحقق اهداف، نتایج برجام، لغو کامل تحریم ها و راستی آزمایی آن، قرار نیست از جانب ما اقدامی صورت بگیرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس بیان کرد: متاسفانه دولتی ها مدام شرایطی ایجاد می کنند که از جانب جمهوری اسلامی ایران حرف های متفاوتی زده می شود که اساسا سبب می شود چنین موضوعاتی از سوی مسئولان آژانس مطرح شود.

وی ادامه داد: باید این را در نظر داشته باشیم که بایدن به هیچ عنوان نمی تواند تغییری در مواضع آمریکا ایجاد کند فشاری که جانب کنگره و لابی صهیونیست روی او است به هیچ عنوان اجازه اقدامی را نمی دهد و در واقع نشان می دهد که مواضع آمریکا انعطاف پذیر نیست.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: در شرایط فعلی به عنوان کشوری که به حقوق بین الملل اعتماد کرده برای اینکه طرف مقابل را با چالش اساسی روبه رو کنیم باید به سمت خروج برجام پیش برویم و به غیر از خروج از برجام برای اینکه به حقوق حقه خود دست پیدا کند راهی نمانده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=7884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});