• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3

دکتر حمید منجم مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

  • کد خبر : 75148
  • 26 مرداد 1401 - 19:24
دکتر حمید منجم مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، متن این پیام به شرح زیر است:

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، متن این پیام به شرح زیر است:

بیست و ششم مرداد ماه، بهار آزادی فرزندان روح الله و دلیرمردان و فرزندان سلحشور ملت قهرمان ایران اسلامی است که پس از سالها مقاومت و صبر زینبی پای به میهن اسلامی نهاده و با سجده و بوسه بر خاک وطن بر مزار شهدا و امام راحل (ره) حضور یافته و شکوهمندانه با خلف صالحش حضرت آیت الله خامنه ای، بیعت نمودند و حریت و سربلندی آزادگان را به نمایش گذاشتند.

آزادگان غیور و رزمندگان سرافراز دیروز با اندوخته تجربه های ارزشمند و ذی قیمت حاصل از دوران دفاع مقدس در روند پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در عرصه های مدیریتی و علمی کشور تاثیر گذار بوده اند که امروز میهنمان به پشتوانه ایشان بعنوان بازوی قدرتمند جهان اسلام در منطقه و الگوی بارز یک کشور مستقل در جهان شناخته می شود.

جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای مظلوم آزاده، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را محضر مقام معظم رهبری (مدظله)، آزادگان سلحشور و خانواده محترم ایشان، تمامی ایثارگران و رزمندگان انقلاب و ملت حسینی، شریف و قدرشناس ایران تبریک عرض می کند.
یقینا بخش بزرگی از تاریخ شکوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون استقامت عزتمندانه آزادگان و ایثارگران است.

حمید منجم
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=75148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});