• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

خط تولید سیگارت نانو اسلیم در مجتمع دخانیات آذربایجان غربی راه اندازی شد

  • کد خبر : 75239
  • 27 مرداد 1401 - 14:00
خط تولید سیگارت نانو اسلیم در مجتمع دخانیات آذربایجان غربی راه اندازی شد
یاز اکو - مدیر عامل شرکت دخانیات آذربایجان غربی گفت: بیش از یک میلیارد نخ سیگار در مجتمع دخانیات آذربایجان غربی تولید شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از  ایلنا، خط جدید تولید سیگار سازی در ارومیه با حضور عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور و شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در ارومیه افتتاح شد.

رضا خیاطی مدیر عامل شرکت دخانیات آذربایجان غربی در مراسم افتتاح خط تولید جدید این شرکت بیان کرد: در راستای تحقق رونق تولید و تحقق اهداف دولت سیزدهم گام های مهمی برداشته شده که افتتاح خط تولید جدید یکی از گام ها است.

خیاطی، هدف مجتمع دخانیات آذربایجان غربی را ایجاد عدالت کار و تلاش برای تقویت تولید ، اقتصاد و مبارزه با فساد عنوان کرد و گفت:در سال گذشته یک میلیارد و ۱۶۸میلیون نخ سیگار در مجتمع دخانیات آذربایجان غربی تولید شده است.

مدیر عامل شرکت دخانیات آذربایجان غربی با تاکید به اینکه افتتاح خط تولید جدید یکی از آرزوهای دیرینه مجتمع دخانیات آذربایجان غربی بود، یاد آور شد : با مدیریت جدید و حمایت‌ها توانستیم خط تولید جدید را با ارزش افزوده بالا راه اندازی و اشتغال زایی کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به پتانسیل های بالای استان می توان با راه اندازی خط تولیدهای جدید و بروز، اشتغال و معیشت پرسنل مجتمع را متحول کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=75239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});