• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

شناسایی و کشف ۱۲۵۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از شهرک شهید سلیمی

  • کد خبر : 75450
  • 29 مرداد 1401 - 13:15
شناسایی و کشف ۱۲۵۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از شهرک شهید سلیمی
یاز اکو - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و کشف 95 دستگاه استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال در حوزه‌ی بهره‌‌برداری مدیریت برق آذرشهر توسط همکاران این شرکت خبر داد و گفت: طی دو سال گذشته و سال جاری بیش از ۱۲۵۰ دستگاه رمزارز از شهرک شهید سلیمی کشف شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی با بیان اینکه در کنار کشف‌ مراکز غیرمجاز بزرگ استخراج رمز ارز، روزانه دستگاه‌های غیرمجازی در واحدهای مسکونی و تجاری داخل شهر شناسایی و کشف می‌شوند، گفت: در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی به سایر مشترکان و همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، همکاران ما موفق شدند با اطلاع واصله مردمی مبنی بر وجود تعداد قابل توجهی ماینر و کارت گرافیک با مجوز مقام قضایی و با حضور عوامل امور برق روشنایی و نیروی انتظامی با حفظ حقوق شهروندی و رعایت موازین شرعی و قانونی، ۲ مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز و کالای قاچاق ماینر را شناسایی و کشف کنند.

وی در تشریح این عملیات گفت: با تلاش همکاران اداره برق ممقان و مدیریت توزیع برق آذرشهر در شهرک شهید سلیمی و شهر ممقان تعداد ۹۳ دستگاه غیرمجاز رمز ارز تنها از یک انشعاب غیرمجاز کشف شد.

به گفته‌ی وی؛ همچنین ۲ دستگاه رمز ارز غیرمجاز دیگر از یک انشعاب غیرمجاز دیگر در روستای خاصلو از توابع بخش گوگان کشف و شناسایی شد.

حسامی با اشاره به اینکه توان مصرفی کل دستگاه‌های رمز ارز کشف شده ۱۹۰ کیلووات بود، خاطرنشان کرد: در حوزه بهره‌برداری اداره‌ی برق ممقان طی دو سال گذشته و سال جاری بیش از ۱۲۵۰ دستگاه رمزارز از شهرک صنعتی شهرک سلیمی و شهر ممقان توسط همکاران اداره برق ممقان، آذرشهر و اکیپ برق های غیرمجاز کشف و ضبط شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=75450

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});