• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

آزاد سازی ۴ هکتار از اراضی ملی تصرف شده آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 77042
  • 09 شهریور 1401 - 12:00
آزاد سازی ۴ هکتار از اراضی ملی تصرف شده آذربایجان شرقی
یاز اکو - معاون توسعه مدیریت، حقوقی و منابع حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از اجرای حکم آزاد سازی رفع تصرف حدود چهار هکتار از اراضی ملی تصرف شده و اعاده به وضعیت سابق خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، داود قاسم زاده با اعلام این خبر گفت: حدوداً چهار هکتار از اراضی ملی استان در مناطق تحت مدیریت سازمان محیط زیست که توسط متخلفین با تغییر کاربری به باغ و زمین کشاورزی تصرف شده بود با پیگیری اداره حقوقی حفاظت محیط زیست و دستور مقامات قضایی استان رفع تصرف شد که پیگیری برای رفع تصرف سایر اراضی نیز ادامه دارد و صدور حکم قضایی برای اقدام مقتضی در حال پیگیری است.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل ۲۲۷ فقره پرونده حقوقی شامل صید و شکار، تصرفات اراضی و دعاوی حقوقی مطالبه خسارت و سایر موضوعات مرتبط با امور اجرایی اظهار کرد : در این پرونده‌ها حدودا چهار میلیارد ریال ضررو زیان مطابق قوانین محیط زیست اخذ گردیده و از این پرونده‌ها تا اکنون بیش از ۷۰ رای به نفع اداره کل حفاظت محیط زیست استان در محاکم قضایی صادر شده است.

کمبود نیرو انسانی در استان

قاسم زاده با تاکید بر کمبود نیرو انسانی در استان گفت: نیمی از ردیف های پستی حفاظت محیط زیست استان بدون تصدی است که پیگیری جدی در خصوص جذب نیروهای جدید از اولویت‌های ما می‌باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سیاست‌های کلی سازمان حفاظت محیط زیست بر بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان و محیط بانان بوده و در این راستا تلاشهای بسیار خوبی در سطح مدیران ارشد سازمان انجام شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=77042

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});