• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

موافقت با تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آزادراه مراغه – هشترود

  • کد خبر : 78593
  • 21 شهریور 1401 - 12:30
موافقت با تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آزادراه مراغه – هشترود
یاز اکو - نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آزادراه مراغه - هشترود پس از یکسال پیگیری جمعی اخذ شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، علی علیزاده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این میزان اعتبار با استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به پروژه آزادراه مراغه – هشترود تزریق می‌شود تا به یکی از مطالبه‌های به‌حق مردم منطقه جامه عمل پوشانده شود.

وی با تاکید بر اینکه با اعتبارات قطره چکانی سالهای دور گذشته امکان بهره‌برداری از این طرح وجود نداشت، بیان کرد: استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ طی یکسال اخیر به صورت مستمر پیگیری شد و سازمان برنامه و بودجه روز گذشته با آن موافقت، و ضمانتنامه ۴۰۰ میلیارد تومانی آن را صادر کرد.

وی با قدردانی از پیگیری‌های جمعی «رضا تقی‌پور» نماینده مردم تهران، «سیدحمزه امینی» نماینده مردم هشترود و چاراویماق، «سیدفرید موسوی» معاون اعتبارات بانک ملی و «سیدسجاد سیدتاش» مسئول پیگیری پروژه آزادراه مراغه – هشترود در این زمینه، اضافه کرد: تکمیل آزاده مراغه – هشترود نه تنها تردد از مناطق غربی به استانهای مرکزی کشور را تسهیل می‌کند، بلکه در کاهش سوانح رانندگی این مسیر نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=78593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});