• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

مدارس کانکسی بیش از ۱۰ دانش آموز در هشترود بر چیده می‌شوند

  • کد خبر : 78705
  • 22 شهریور 1401 - 11:15
مدارس کانکسی بیش از ۱۰ دانش آموز در هشترود بر چیده می‌شوند
یاز اکو - نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: مدارس کانکسی هشترود که تعداد دانش آموزانش بیش از ۱۰ نفر هستند بر چیده می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، سید حمزه امینی، در جلسه شورای آموزش و پرورش هشترود، افزود: رتبه بندی معلمان بعد از کش و قوس های فراوان اجرائی شد انتظار ما این است که فرهنگیان نیز باید تمامی تلاش خود را به کار گیرند تا دانش آموزان را بیش از پیش به تحصیل رو به پیشرفت الزام کنند.

وی گفت: ملزم کردن دانش آموزان به تحصیل در رشته ای که باب میلشان نیست،یک جفای بزرگ در حق دانش آموز است و سرنوشت دانش آموز را تحت الشعاع قرار می دهد.

امینی، اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی شهردار هشترود نهضت آسفالت ادامه دار شده است و امیدوارم این تلاشهای شبانه روزی ادامه دار باشد.

فرماندار هشترود نیز در این جلسه با تشکر از تلاشهای نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی مبنی بر توجه بیشتر به آبادانی منطقه، خاطر نشان کرد: تمامی اقداماتی که برای اجرائی کردن هر چه بهتر پروژه مهر لازم است باید توسط ادارات متولی انجام گیرد.

علیرضا توری یادآور شد: آماده سازی محیط مدارس، تجهیز مدارس، حل کردن مشکلات مربوط به ثبت نام و سایر موارد و مشکلات مربوط به دانش آموزان باید حلّ و فصل گردد.

وی در خصوص آمار نهضت سواد آموزی و نرخ بیسوادی به مسئولان مربوطه متذکر شد و گفت: این آمار باید واقعی باشد و از ارائه مدرک غیر واقعی جلوگیری شود.

نبود مدارس سمپاد در هشترود

عضو شورای عالی آموزش و پرورش کشور نیز در این جلسه گفت: لازم است اولیا در کنار معلمان باشند تا آسیب های دور ماندن دانش آموزان از مدرسه در ایام کرونا،کاهش یابد.

جواد نوبخت از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شهردار خواست: در اجرای آسفالت مدارس دستورات لازم را مبذول کنند تا محیط تحصیل دانش آموزان مناسب باشد.

وی ادامه داد: نبود مدارس سمپاد در هشترود باعث مهاجرت نخبگان شهر از این شهرستان شده و لازم است در خصوص ایجاد مدارس سمپاد تصمیمات جدی و اساسی گرفته شود.

عدم اجرای مناسب رتبه بندی معلمان

وی از عدم اجرای مناسب رتبه بندی معلمان انتقاد کرد و گفت: حق قشر فرهنگی توجه بیشتر و بهتر است چرا که؛ آینده کشور به دست آموزش و پرورش است.

شهردار هشترود نیز در این جلسه گفت: شهرداری در هر زمان کمک حال آموزش و پرورش می باشد از این رو؛ تمامی مطالبات این اداره اعم از نیم درصد عوارض، بروز شده است.

مهدی پورصادق ادامه داد: رنگ آمیزی سرعت گیر در جلوی مدارس،نصب شابلون های متفاوت و کمک به تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند در دستور کار شهرداری هشترود قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه، خواستار جابجایی مدرسه پسرانه ابن سینا که همجوار زندان است با مدرسه دخترانه شهید مطهری شد.

حسین اکبری افزود: ثبت نام رشته انسانی پسران در یک مدرسه خاص، جفا به سایر دانش آموزان است و لازم است یک و یا دو کلاس در سایر دبیرستان های دوره دوم ایجاد شود.

مدیر آموزش و پرورش هشترود نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: در ثبت نام مدارس توسعه متوازن انجام گرفته است و همه رشته های دبیرستانی به طور مساوی تقسیم بندی شده اند.

پروژه مهر، ویترین فعالیت های آموزش و پرورش است

بهمن اقدمی اضافه کرد: پروژه مهر، ویترین فعالیت های آموزش و پرورش است و هر تصمیمی در جلسات پروژه مهر گرفته شود در طول سال اجرائی خواهد شد.

وی افزود: آموزش و پرورش هشترود در انجام مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش از رتبه های برتر استان بوده است.

وی ادامه داد: همکارانی که خواستار ادامه خدمت هستند در سطح دبیرستان، استمرار خدمت می شوند اما این روند در مقطع ابتدایی امکان پذیر نیست.

اقدمی عنوان کرد: در مدارس هشترود هیچ دانش آموزی بدون کتاب و هیچ معلمی بدون کلاس نخواهد ماند.

وی از خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس در روز باز گشایی مدارس خبر داد و گفت: به مناسبت متقارن شدن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس از رزمندگان راوی خاطرات دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=78705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});