• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

ترون آماده صعود است؟ / طرفداران ترون بخوانند

  • کد خبر : 80283
  • 05 مهر 1401 - 11:15
ترون آماده صعود است؟ / طرفداران ترون بخوانند
یاز اکو - دارندگان ترون از اواسط ماه آگوست به دلیل تسلط خرس‌ها، شرایط ناخوشایندی را تجربه کردند. با این حال، شرایط می‌تواند به نفع آن‌ها تغییر کند. رمزارز ترون در حال حاضر با قیمت ارزانی معامله می‌شود. علاوه بر این، نشانه‌هایی مبنی بر شروع یک صعود در این رمزارز مشاهده می‌شود که می‌تواند جهت بازی را عوض کند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تجارت‌نیوز، گاوهای بازار تلاش کردند ترون را از پایین‌ترین سطح هفتگی قیمت یعنی ۰٫۰۵۸ دلار محافظت کنند. به نظر می‌رسد این سطح تقریباً در همان محدوده کف قیمتی است که بین فوریه و آوریل امسال مورد حمایت گاوها قرار گرفت. گفتنی است شانس جهش از سطح مذکور بسیار زیاد است، مخصوصا اکنون که در این منطقه قرار گرفتیم.

لازم به ذکر است که احتمال جهش قیمت با مشاهده واگرایی بین آن و اندیکاتور RSI قوت بیشتری می‌گیرد. با وجود عملکرد نزولی قیمت در چند هفته گذشته، اندیکاتور RSI قدرت نسبی را در این رمزارز نشان می‌دهد. این واگرایی بین اندیکاتور و قیمت تأیید می‌کند که فشار خرید در این سطح قیمتی افزایش یافته و احتمال تغییر روند به سمت دلخواه گاوها وجود دارد.

نمودار قیمتی ترون

نمودار قیمتی TRX تایم روزانه

 

ترون آماده صعود است؟

برخی از معیارهای درون زنجیره‌ای ترون نیز به نتیجه مشابهی اشاره می‌کنند. به عنوان مثال، تقاضا در بازارهای مشتقه طی چند روز گذشته بهبود داشته است. هر دو نرخ سرمایه‌گذاری Binance و FTX از اواسط سپتامبر نیز افزایش داشته‌اند.

همچنین مشاهده نرخ‌های تامین مالی مهم هستند زیرا به ما نشان می‌دهند که احساسات در بازار مشتقه در حال تغییر هستند. چنین مشاهداتی معمولاً با تقاضا در بازار همراه می‌شود و به مشاهدات قبلی می‌افزاید.

البته لازم به ذکر است، سطح تقاضا برای ترون در بازار کنونی، نسبتا پایین است. این مسئله اغلب پس از تلاش قیمت در یک روند نزولی به ویژه در غیاب یک کاتالیزور قوی رخ می‌دهد.

با این حال، می‌توانیم افزایش عرضه استیبل کوین ترون را که توسط نهنگ‌ها نگهداری می‌شود، مشاهده کنیم. نهنگ‌ها دارای مقدار قابل توجهی از استیبل کوین‌ها هستند. اقدامات اخیر قیمت نشان می‌دهد که فعالیت نهنگ ها هنوز پایین است. شاید، فعالیت آن‌ها در این هفته بتواند احساسات سرمایه‌گذاران را در این هفته تقویت کند.

بر اساس معیار سنجش احساسات وزنی بازار، احساسات حاکم بر شرایط کنونی تغییری نداشته است. باید صبر کرد تا موقعیتی مناسب نسبت به احساسات کلی مارکت شکل گیرد.

نتیجه‌گیری

ترون تاکنون نشانه‌های متعددی را نشان داده که نوید یک چرخش بالقوه صعودی را می‌دهند. با این حال، احساسات بازار منعکس کننده شرایط FUD در بازار کریپتو است. که در چند روز گذشته این شرایط همچنان حاکم بوده است. این بدان معناست که گاوهای ترون زمانی آماده شروع رالی قیمت هستند، که شرایط کلی بازار کریپتو بهبود یابد.

تاریخچه ترون

ارز دیجیتال «ترون» (Tron) با نماد اختصاری «TRX» یک شبکه‌ی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین است که جاستین سان (Justin Sun) آن را با هدف غیرمتمرکز کردن کل اینترنت ساخته است. ترون هم مانند «اتریوم» (Ethereum)، امکان توسعه‌ی اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را برای مهندسان کامپیوتر فراهم کرده است، این توسعه‌دهندگان می‌توانند به لطف قراردادهای هوشمند، پروتکل‌های پیچیده‌ای را پیاده‌سازی کنند که روی بلاک چین ترون عمل می‌کند.

ترون در ابتدا یک توکن مبتنی بر اتریوم بود. بنابراین درکیف پول‌هایی که از توکن‌های ERC-20 اتریوم پشتیبانی می‌کنند ذخیره می‌شد. اما حالا ترون بلاک چین مخصوص به خود را دارد و باید روی کیف پول‌‌هایی ذخیره شود که از این کوین پشتیبانی می‌کنند ذخیره شود.

ویژگی‌های ارز ترون

مهم‌ترین ویژگی‌ ترون که سبب محبوبیت آن شده است، سرعت تراکنش‌های آن است. ترون قادر است چند هزار تراکنش در ثانیه انجام دهد که این پلتفرم را همرده با بزرگ‌ترین پردازشگر‌های مالی دنیا مثل پی‌پال (PayPal) می‌کند. نکته‌ی مهم‌تر اینکه می‌توانید میلیون‌ها رمز ارز ترون را در عرض چند ثانیه و بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی به هر کجای دنیا که خواستید، منتقل کنید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=80283

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});