• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

تشکیل صف‌های طولانی مقابل نانوایی‌های های ارومیه/ یک مسئول: مشکلی در تأمین آرد واحد های نانوایی استان وجود ندارد

  • کد خبر : 80757
  • 10 مهر 1401 - 17:00
تشکیل صف‌های طولانی مقابل نانوایی‌های های ارومیه/ یک مسئول: مشکلی در تأمین آرد واحد های نانوایی استان وجود ندارد
یاز اکو - به رغم تاکید مسئولان مبنی بر نبود کمبود آرد در شهرستان ارومیه، اما شهروندان ارومیه همچنان شاهد تشکیل صف های طولانی در مقابل نانوایی ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایلنا، بازگشت دوباره صف های طولانی مقابل نانوایی های شهر ارومیه از چند روز گذشته آغاز شده است به طوری که شهروندان برای خرید نان مورد نیاز روزانه خود باید ساعت ها در صف منتظر بمانند.

به رغم تاکید مسئولان مبنی بر نبود کمبود آرد در استان و تغییر نکردن میزان سهمیه آرد نانوایان همچنان تشکیل صف های طولانی در مقابل نانوایی های این شهر ادامه دارد.

هیچ مشکلی در تأمین آرد واحد های نانوایی استان وجود ندارد

نادر رحیمی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین آرد واحد های نانوایی استان وجود ندارد گفت:سهمیه های تخصیصی نانوایی ها بیش از گذشته بوده و در صورت نیاز با استقرار بازرسان مقیم در واحد های نانوایی شهرستان ارومیه سهمیه آرد واحد‌های نانوایی نیز افزایش می یابد.

رحیمی افزود:به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی در واحد های نانوایی شهرستان ارومیه بازرسان مقیم در این واحد ها مستقر می شوند.

وی افزود:اختلاف قیمت بین آرد یارانه ای و آرد آزاد باعث وقوع تخلف در برخی از نانوایی ها می شود که جهت برخورد جدی تر با این موضوع ناظران مقیم در واحد های نانوایی مستقر می شوند.

استفاده از کارتخوانهای هوشمند در تمامی واحد‌های نانوایی شهرستان ارومیه الزامی است

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه استفاده از کارتخوان های هوشمند در تمامی واحد‌های نانوایی شهرستان ارومیه الزامی شده است تصریح کرد:اجتناب نانوایان در استفاده از کارت خوان های هوشمند در نانوایی ها موجب کاهش سهمیه آرد نانوایی خواهد شد.

وی در خاتمه با اشاره به یارانه و هزینه قابل توجه دولت در بخش آرد از شهروندان خواست در نظارت و بازرسی از نانوایی ها همکاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره های ۱۲۵ و ۱۳۵ اطلاع دهند.

الله وردی حسن زاده رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه در گفت و گو با ایلنا،بیان کرد: سهمیه آرد نانوایی ها در زمان مقرر توزیع می شود و مشکلی در تامین آرد نانوایی ها وجود ندارد.

حسن زاده افزود: طی بازرسی های انجام شده در روزهای اخیر از واحد های نانوایی سطح شهر ارومیه خرید بیش از حد نیاز خانواده ها باعث ایجاد صف در مقابل نانوایی ها شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نان مصرف روزانه دارد گفت: شهروندان باید با توجه به نیاز روزانه اقدام به خرید نان کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=80757

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});