• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

خروج ترکیه از سیستم پرداخت میر

  • کد خبر : 81111
  • 14 مهر 1401 - 14:00
خروج ترکیه از سیستم پرداخت میر
یاز اکو - به گفته کارشناسان با وجود تصمیم ترکیه برای خروج از سیستم پرداخت میر ممکن است این مسئله بر بازدید گردشگران روسیه از ترکیه تأثیرگذار نباشد.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یازاکو به نقل از حریت، بیش از ۱۱ میلیون گردشگر خارجی از طریق فرودگاه آنتالیا وارد ترکیه شدند که ۵۷ درصد نسبت به دوره سال گذشته افزایش داشت.

بر اساس داده های اداره کل فرهنگ و گردشگری انتالیا، تعداد گردشگران خارجی از ابتدای سال تاکنون بیشتر از مجموع تعداد بازدیدکنندگان در دو سال گذشته بوده است.

در نه ماه اول سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، این شهر به ترتیب میزبان ۲٫۶ میلیون و ۷ میلیون بازدید کننده بوده است.

روس ها بزرگترین گروه از مسافران خارجی را در ژانویه تا سپتامبر تشکیل می دند و حدود ۲٫۳۴ میلیون شهروند روسیه در این مدت ازانتالیا دیدن کردند.

با این حال نگرانی هایی وجود دارد که تصمیم بانک های ترکیه برای خروج از سیستم پرداخت میر روسیه ممکن است به فعالیت گردشگری در آنتالیا ضربه بزند.

با این حال، داوود چتین، رئیس بازرگانی و صنعت آنتالیا (ATSO) معتقد است، ممکن است این تصمیم تاثیر چشم گیری بر سفر گردشگران روسی نداشته باشد.

وی گفت: تصمیم بانک‌ها به احتمال زیاد بر ورود گردشگران روسی تأثیری ندارد، اما هزینه‌های آنها در طول اقامت در ترکیه ممکن است کاهش یابد.

چتین گفت: «روس‌ها هزینه تورهای بسته را از قبل در کشورشان پرداخت می‌کنند، به همین دلیل خروج از میر تأثیر نامطلوبی بر بازدید از روسیه نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=81111

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});