• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

چهار پروژه جذاب کریپتو در سال ۲۰۲۲

  • کد خبر : 81894
  • 23 مهر 1401 - 8:45
چهار پروژه جذاب کریپتو در سال ۲۰۲۲
یاز اکو - در این مقاله قصد داریم برخی از جذاب‌ترین پروژه‌های سال ۲۰۲۲ را مورد بررسی قرار دهیم. برخی از این پروژه‌ها در سال ۲۰۲۲ برای بار چندم است که بر سر زبان‌ها افتاده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تجارت‌نیوز، در دنیا کریپتو هزاران پروژه مختلف وجود دارد. اما پیدا کردن آن‌هایی که بیشترین پتانسیل رشد را داشته باشند، همچنان یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که معامله‌گران با آن مواجه اند.

ارزها برای رشد نیازمند به یک وجه تمایز با ارزهای دیگر هستند. این تفاوت گاهاً در ساختار شبکه ارز یا امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد است. شاید هم در برخی مواقع رشد خود را مدیون توجه رسانه‌ها و اشخاص شود. در لیست زیر شماری از ارزها و پروژه‌های مستعد رشد را مشاهده می‌کنید.

پروژه کریپتو

توکن IMPT – دوست‌دار محیط زیست

IMPT دارای اکوسیستمی بزرگ و نو‌آورانه است. این پلتفرم به کاربران امکان اخذ اعتبار (کربن) در ازای خرید آنلاین را می‌دهد. کاربر با استفاده از امکانات و امتیازات خود قادر خواهد بود از پروژه‌ها و خیریه‌های فعال در زمینه محیط زیست حمایت کند.

تاما دوج – میم‌کوین فعال در زمینه بازی‌های NFT

کاربرد این ارز در بازی تاماورس است. در این بازی، بازیکنان قادر خواهند بود آواتار حیوانات ان اف تی را ایجاد کنند و آن‌ ها را پرورش دهند. این ارز بر خلاف میم‌کوین‌های دیگر مانند دوج کوین نامحدود نیست و سقف تعداد ۲ میلیاردی دارد. این ویژگی سبب نداشتن تورم و عدم کاهش قیمت این ارز می‌شود.

پروژه کریپتو

لاکی بلاک – مسابقات NFT با هدایای کریپتو

پلتفرم لاکی بلاک فرصت شرکت در قرعه کشی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. خرید ان اف تی لاکی بلاک سبب می‌شود کاربر از شرکت کردن در قرعه کشی جوایز روزانه مطمئن باشد. به این معنا که تا زمان نگهداری ان اف تی لاکی بلاک می‌توانید هر روز برنده جوایز شوید.

پروژه کریپتو

مانا – واحد پولی محبوب ترین بازی متاورسی

بازی متاورسی دیسنترالند مبتنی بر اتریوم است. در این بازی محبوب قطعات زمین یا به اصطلاح (لند)ها به عنوان ان اف تی با پرداخت ارز مانا قابل خریداری هستند. همچنین در این بازی کاربران قادر خواهند بود با استفاده از مانا در فهرست عظیم و رو به گسترش محصولات و خدمات داخل متاورس خرید انجام دهند.

این بازی دارای بیش از ۵۶ هزار کاربر فعال ماهیانه نیز است که با وجود شک و تردید در مورد پروژه‌های متاورس در میان کاربران، رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود. همه ارزهای موجود در لیست بالا دارای ویژگی‌های منحصر به فرد هستند که می‌توانند به رشد و همه گیری روز افزون آنها کمک فراوانی کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=81894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});