• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

ضرورت احداث شهرک اقامتی و گردشگری در شهرستان ورزقان

  • کد خبر : 82128
  • 24 مهر 1401 - 17:00
ضرورت احداث شهرک اقامتی و گردشگری در شهرستان ورزقان
یاز اکو - فرماندار شهرستان ورزقان بر لزوم تسریع در دستور شروع اقدامات جهت احداث شهرک اقامتی و گردشگری شهرستان ورزقان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، مهدی نعمتی صبح یک شنبه در آئین کلنگ‌زنی ۳ پروژه ورزشی، خدماتی و زیرساختی شهرستان ورزقان اظهار داشت: کمپ فرهنگی ورزشی بین‌المللی، ایجاد شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب شهری، سایت اطفای حریق جنگل‌ها و مراتع ارسباران که جزو مطالبات مردم ورزقان بود در دولت سیزدهم تحقق یافت، این پروژه‌ها ضمن تأثیرگذاری در توسعه شهرستان ورزقان در اشتغال‌زایی و درآمد نیز مؤثر است.

فرماندار ورزقان ضمن مطالبه از استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: به دستور فوری برای شروع عملیات اجرایی شهرک تخصصی مس و صنایع پایین‌دست آنکه جزو مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان بود نیازمندیم و می‌دانیم پیگیری‌ها و دستورات استاندار و مدیرعامل شرکت مس در تحقق مطالبات مردم ورزقان گره‌گشا خواهد بود.

وی خواستار تأمین اعتبار برای احداث مدارس، آب‌رسانی و احداث راه‌های روستایی در شهرستان ورزقان از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران شد و گفت: راه روستاهای هم‌جوار معدن سونگون وضعیت خوبی ندارند و همچنین وجود ۷۰ مدرسه کانکسی در روستاها زیبنده شهرستان ورزقان نیست که برای جمع‌آوری مدارس کانکسی به توجه و حمایت مالی شرکت مس و مجتمع مس سونگون داریم.

مطالبه پرداخت حقوق ۲۰ درصد ورزقان از مس سونگون

نعمتی با تأکید بر این‌که پرداخت حقوق ۲۰ درصد شهرستان ورزقان از مس سونگون از سال‌های گذشته مطالبه‌ی جدی ماست، ابراز داشت: اگر سهم ۲۰ درصدی شهرستان ورزقان از حقوق دولتی مس سونگون از سوی سازمان صمت و دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری و پرداخت شود قطعاً بسیاری از مشکلات و کاستی‌ها جبران می‌شود.

فرماندار ورزقان بر لزوم تسریع در دستور شروع اقدامات جهت احداث شهرک اقامتی و گردشگری شهرستان ورزقان تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=82128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});