• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

توسعه خوابگاه‌های متاهلی در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 82398
  • 26 مهر 1401 - 22:30
توسعه خوابگاه‌های متاهلی در سال ۱۴۰۱
یازاکو- معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به توسعه خوابگاه‌های متاهلی در سال ۱۴۰۱ گفت: با افتتاح خوابگاه شقایق (دانشجویی دخترانه) نیز ظرفیت مناسبی در این زمینه ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از خبرگزاری دانشجو، محسن خالقیان در نشست مدیران این معاونت با ابلاغ برخی انتصابات در سال تحصیلی ۱۴۰۱ به تشریح وظایف مدیران جدید در راستای اهداف استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی ایران پرداخت.

وی عنوان کرد: یکی از وظایف مهم مدیران این معاونت رسیدن به اهداف استراتژیک دانشگاه از جمله استقرار دانشگاه الکترونیک و هوشمندسازی، بین المللی سازی دانشگاه، چابک سازی سیستم‌ها و بهره وری به همراه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین، خلق ثروت، توسعه دانشگاه اسلامی و پیشرو در حوزه دانشگاه نسل نو و کارآفرینی برای افزایش پاسخگویی اجتماعی است.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به توسعه خوابگاه‌های متاهلی در سال ۱۴۰۱ افزود: با افتتاح خوابگاه شقایق (دانشجویی دخترانه) نیز ظرفیت مناسبی در این زمینه ایجاد شد.

مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران قطب سلامت روان دانشگاه‌ها شده است

وی در ادامه با ارائه ابلاغ‌های جدید به مدیران این معاونت بر زمینه استفاده از خیرین و سرمایه‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: حوزه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور حمید پیروی در مرکز مشاوره دانشگاه به قطب حوزه سلامت روان در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تبدیل شده است و وزارت بهداشت برنامه‌های آموزشی خود را در این دانشگاه اجرا می‌کند.
خالقیان با تاکید بر توسعه وبگاه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: بیشتر خدمات این معاونت برای دانشجویان است، بنابراین وبگاه این معاونت باید مرجع همه دانشجویان لحاظ شود و هر آنچه که دانشجو نیاز دارد از جمله مباحث علمی، فرهنگی، هنری و اوقات فراغت در این وبگاه پیش بینی و بارگذاری شود.
در ادامه این نشست، مدیران معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز به تشریح مباحث مربوط به حوزه‌های خود پرداختند و بر حمایت‌های مالی و کاهش بوروکراسی‌های اداری برای تسهیل در اقدامات دانشجویان تاکید کردند.
در این نشست که مهدی ایرانپوری سرپرست مدیریت امور فرهنگی، مجید نظامی سرپرست مدیریت تربیت بدنی، طاهره ناصری پور رئیس اداره سلامت، صفیه طاهری رئیس امور مالی حضور داشتند، از خدمات سکینه مالمیر به عنوان مدیر پیشین امور اداری معاونت دانشجویی و فرهنگی و مجدی دبیر کمیته انضباطی دانشجویان تقدیر به عمل آمد و ابلاغ‌های سید حسن تقوی به عنوان مشاور اجرایی معاونت فرهنگی و دانشجویی، حمید پیروی به عنوان مشاور در امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی معاونت دانشجویی و فرهنگی، روح الله هاشمی به عنوان مدیر امور دانشجویی، ابراهیم سندگل به عنوان رئیس امور اداری، باقر چراغی به عنوان رئیس اداره امور خوابگاه ها، فاطمه احمدی به عنوان رئیس اداره امور تغذیه دانشجویان و علی رمضان پور به عنوان مسئول روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران صادر و ارائه شد.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=82398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});