• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

تبریز، الگویی مناسب برای ساماندهی و بهسازی بازارچه‌ها در اردبیل

  • کد خبر : 83340
  • 05 آبان 1401 - 14:00
تبریز، الگویی مناسب برای ساماندهی و بهسازی بازارچه‌ها در اردبیل
یاز اکو - مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی اردبیل در بازدید از بازارچه‌های تحت نظارت سازمان میادین شهرداری تبریز گفت: تبریز الگویی مناسب برای ساماندهی و بهسازی بازارچه‌ها در اردبیل است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو ، قزلی به همراه معاون مالی و اقتصادی خود، حسین حسین پور قائم مقام مدیرعامل و برخی از مدیران و مسئولان سازمان میادین شهرداری تبریز، از بازارچه‌ها و مراکز تحت نظارت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز به صورت میدانی بازدید کرد.
حسین حسین پور قائم مقام مدیرعامل سازمان، در این بازدید با اشاره به ساماندهی و بهسازی کانکس‌های فرسوده و تبدیل آنها به مراکز عرضه محصولات و فرآورده‌های کشاورزی، گفت: این بازارچه‌ها طبق استانداردهای روز و با امکانات و تجهیزات موجود ‌در سازمان بهسازی و ساماندهی شده و جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان در اختیار بهره‌برداران قرار گرفته‌اند.
قزلی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اردبیل نیز در این بازدید با بیان اینکه بازارچه‌های تحت نظارت سازمان میادین شهرداری تبریز نسبت به سالهای گذشته از نظر کیفیت و کمیت در ارائه خدمات به شهروندان افزایش چشمگیری داشته است، گفت: تبریز می‌تواند الگوی مناسبی برای ساماندهی و بهسازی بازارچه‌ها در اردبیل باشد.
وی افزود: جهت خدمات رسانی هرچه بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاوزی شهرداری اردبیل از تجربیات و نحوه فعالیت سازمان میادین شهرداری تبریز استفاده خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=83340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});