• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی :

حضور ۳۴ شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در رینوتکس ۲۰۲۲

  • کد خبر : 83344
  • 05 آبان 1401 - 14:45
حضور ۳۴ شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در رینوتکس ۲۰۲۲
یاز اکو - رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با بیان اینکه امید است امسال سرمایه گذاری زیادی در این زمینه تولید دانش بنیان و حمایت از فناوران صورت گیرد، گفت: نمایشگاه رینوتکس که حدود 10 سال است با همت منطقه ویژه علم و فناوری رشیدی و همکاری و حضور پارک علم و فناوری استان، شرکت شهرک های صنعتی، دستگاه های اجرایی و نمایندگان فناوری پیشرفته ای که در استان و استان های هم جوار مانند اردبیل، زنجان و... هستند برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو ، وی افزود: پارک علم و فناوری استان رویدادی به نام «تانا» در روزهای چهارم و پنجم آبان ماه همزمان با نمایشگاه برگزار می کند و نیاز های فناورانه ای که می خواهد در آن ها سرمایه گذاری شود را معرفی می کنند و سرمایه گذارانی را پیدا می کنند.
رئیس پارک علم و فناوری ادامه داد:با توجه به مذاکراتی که با وزارت علوم وتحقیقات صورت گرفته است قرار بر این است که رویداد اینوتکس در نیم سال اول در استان تهران و رویداد رینوتکس در نیم سال دوم در آذربایجان شرقی برگزار شود .
وی در ادامه صحبت های خود گفت: در حال حاضر ۳۴ شرکت دانش بنیان در این سالن مستقر هستند که پارک علم و فناوری استان در حوزه های مهندسی برق، مهندسی مکانیک، ماشین افزار فعالیت دارد، و در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی سعی بر این است که شرکت های مستقر و شتاب دهنده افزایش پیدا کنند.
در حوزه صنعت برق تفاهم نامه کلی با شرکت توزیع برق امضا شده است که با استفاده از شرکت های قوی مستقر در پارک علم و فناوری استان فعالیت خود را ادامه می دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=83344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});