• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11

بازگشت یک فروند هواپیمای دیگر به ناوگان فعال آتا

  • کد خبر : 8337
  • 01 فروردین 1400 - 10:30
بازگشت یک فروند هواپیمای دیگر به ناوگان فعال آتا
یاز اکو - هواپیمای بوئینگ ام دی ۸۳ شركت هواپیمایی آتا با رجیستر EP-TAP پس از ماهها زمينگيری و دوری از ناوگان با تلاش های شبانه روزی مهندسان توانمند شركت هواپيمايی آتا و پس از انجام C-Check سنگین در آشیانه شهريار این شركت و پس از انجام نهايی و موفقیت آمیز پرواز آزمايشی به ناوگان عملیاتی آتا بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از نصر، این هواپیما پنجمین هواپیمایی است که طی ٣ ماه اخیر با تلاش های شبانه روزی مجموعه زحمتکش فنی، مهندسی و تعمیرات و با حمایت های تمامی واحدهای شرکت، در مدت زمان کوتاه که درنوع خود بی سابقه است، به ناوگان عملیاتی شرکت هواپیمایی آتا ملحق می شود.
در راستای خودکفایی و توانمندسازی واحد مهندسی و تعمیرات شرکت هواپیمایی آتا و  با تلاش مهندسان فنی و مهندسی، آشیانه مهندسی و تعمیراتی شهریار تبریز اخیرا موفق به اخذ گواهینامه ۱۴۵ PART (مجوز انجام تعمیرات سنگین) برای هواپیماهای MD گردیده است .
 با انسجام و اتحاد هر چه بیشتر در کلیه واحدهای عملیاتی ، فنی ، مهندسی و بازرگانی ، هواپیمایی آتا شاهد رشد قریب به  ٣٠٠ درصدی در توسعه ناوگان فعال و پروازها در سه ماهه اخیر بوده است.
بازگشت این هواپیما در راستای سیاست ها و برنامه های هواپیمایی آتا مبنی بر توسعه ناوگان فعال و همچنین افزایش مسیرهای پروازی در سال نو اجرایی شده است .
 توسعه ناوگان فعال هوایی شرکت هواپیمایی آتا با هدف اهتمام به اصل مشتری مداری و ارتقاء سطح کیفی خدمات و استاندارد سازی در حوزه حمل و نقل هوایی از مهم ترین برنامه های هواپیمایی آتا بوده و از این رو بهسازی ناوگان فعلی از اولویت های این شرکت می باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=8337

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});