• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

تحقق صددرصدی بودجه سال ۹۹/ تلاش برای حفظ هویت تاریخی تبریز در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 8349
  • 01 فروردین 1400 - 13:30
تحقق صددرصدی بودجه سال ۹۹/ تلاش برای حفظ هویت تاریخی تبریز در سال ۱۴۰۰
یاز اکو - شهردار تبریز با اشاره به اینکه صدردصد بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز محقق شده است، از تلاش مجموعه مدیریت شهری برای حفظ و احیا هویت تاریخی و فرهنگی تبریز در سال ۱۴۰۰ سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر در پیام نوروزی خطاب به شهروندان، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو ابراز امیدواری کرد که سال ۱۴۰۰ توام با سلامتی، سربلندی و روزهای خوب باشد.

او با اشاره به اینکه در سال ۹۹ تبریز نیز مثل سایر شهرها میزبان مهمان ناخوانده ای به نام کرونا بود، افزود: این ویروس منحوس مشکلات متعددی برای شهروندان و دستگاه های خدمات رسان از جمله شهرداری ایجاد کرد اما خوشبختانه با تلاش های فراوان، امروز تبریز از نظر شیوع کرونا نسبتا از وضعیت بهتری برخوردار است و امیدوارم با تداوم این تلاش ها، ته مانده های این ویروس را هم به ورطه نابودی بکشانیم.

شهردار تبریز در بخش دیگری از پیام نوروزی، با اعلام اینکه صدردصد بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز محقق شد، تصریح کرد: با این میزان تحقق بودجه، کارها و اقدامات خوبی در سطح شهر انجام شد که از جمله می توان به اجرای طرح های «سال فضای سبز» اشاره کرد.

ایرج شهین باهر تشریح کرد: در سال ۹۹ توانستیم ۱۶ پارک جدید به تبریز اضافه کنیم و در کنار آن باغات متعددی تملک شد. همچنین ۷۰۰ هزار اصله نهال در راستای طرح کاشت یک میلیون اصله نهال در نقاط مختلف شهر کاشته شد و تا خرداد سال ۱۴۰۰، این طرح به اتمام کامل می رسد.

او با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ از سوی شورای اسلامی شهر تبریز به عنوان سال حفظ هویت تاریخی و فرهنگی نامگذاری شده است، اضافه کرد: امسال، سال تحقق سه تلاش های این دوره از مدیریت شهری خواهد بود و قطعا با همراهی و همیاری شهروندان قدم های خوبی در راستای حفظ تاریخ چندین هزارساله تبریز خواهیم برداشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=8349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});