• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

انتقال شبکه آب و فاضلاب به روستای علویان مراغه از سر گرفته شد

  • کد خبر : 84479
  • 16 آبان 1401 - 12:45
انتقال شبکه آب و فاضلاب به روستای علویان مراغه از سر گرفته شد
یاز اکو - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه انتقال شبکه آب و فاضلاب در مسیر بلوار طبیعت تا روستای علویان مراغه طی روزهای اخیر به دلیل اقدام قضایی اداره‌کل راهداری استان متوقف شده بود، بیان کرد: اجرای این طرح با پیگیری مسئولان دولت مردمی از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمد خانی که برای بررسی میدانی این موضوع امروز/ دوشنبه / در مراغه حضور دارد، به خبرنگار ایرنا گفت: اداره‌کل راهداری استان مدعی تخریب این مسیر روستایی بوده اما خوشبختانه اجرای این طرح در کمیته حفاری شهرستان با مسئولیت فرمانداری مصوب شده و به نظر می‌رسد اداره‌کل راهداری استان نیز بر اساس اطلاعات نادرست نسبت به توقف عملیات اقدام کرده است.

به گفته وی خوشبختانه با پیگیری فرماندار مراغه و ورود معاونت عمرانی استانداری به موضوع، عملیات اجرایی این طرح که جزو مطالبه‌های به‌ حق مردم منطقه است، بار دیگر کلید خورد.

اجرای این طرح جزو مطالبه‌هاست

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز با بیان اینکه دولت سیزدهم به درخواست‌های مردم توجه دارد، تاکید کرد: با وجود اینکه اجرای این طرح جزو مطالبه‌های دیرینه و به حق اهالی روستاهای منطقه به شمار می‌رود، طی سالهای گذشته روی زمین مانده بود و اجرای آن در دولت مردمی مورد توجه قرار گرفت.

«داود اسدیان» با تاکید بر اینکه اجرای این طرح از لحاظ بهداشتی و همچنین توسعه روستایی نیز موثر خواهد بود، بیان کرد: توقف چند روزه عملیات اجرایی آن نیز گلایه اهالی را در پی داشت.

وی تاکید کرد: انتقال خط فاضلاب از عمق پنج متری و آب آشامیدنی از عمق یک متری حاشیه این مسیر روستایی به لحاظ فنی مشکلی ندارد و از اداره‌کل راهداری استان نیز انتظار می‌رود تا ضمن توجه به موارد کارشناسی به مطالبه‌های مردمی نیز توجه کند.

مدیر عامل آب و فاضلاب مراغه نیز چندی پیش به خبرنگار ایرنا گفته بود که عملیات لوله‌گذاری خط انتقال فاضلاب و شبکه توزیع آب در مسیر بلوار طبیعت تا روستای علویان این شهرستان حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته «اسماعیل سلیمانی هرق» این شرکت برای تکمیل این طرح تا پایان سال جاری و اتصال بخشی از محله‌های روستای علویان به شبکه فاضلاب که پیش از این لوله‌گذاری آنها انجام شده است، تلاش می‌کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=84479

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});