• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

حسینی: هر زمان اراده کنیم می‌توانیم این غائله‌ها را ختم کنیم

  • کد خبر : 85529
  • 28 آبان 1401 - 8:45
حسینی: هر زمان اراده کنیم می‌توانیم این غائله‌ها را ختم کنیم
یاز اکو - معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: ما همانی هستیم که داعش را سر جای خود نشاندیم و قطعاً در کشور خود هم می‌توانیم هر زمان که مسئولان اراده کنند، این غائله را ختم و به سرعت اقدام کنیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از صدا و سیما، سید محمد حسینی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: در حوادث برخورد با اغتشاشگران مطالبه جدی مردم است اخیر کاملا مشهود است که هدف ضربه زدن به نظامی اسلامی است و کشور‌های غربی و به صراحت اعلام کرده اند که از اغتشاشگران و گروهک‌های ضد انقلابی حمایت خواهند کرد.

وی گفت: در سال‌های گذشته دشمنان اسلام جنایات فراوانی کرده اند مثل منافقین که هزاران نفر را ترور کردند و گروهک‌های دیگر که دست به دست هم داده اند که و بر بستر بعضی نا رضایتی‌ها سوار شدند و سو استفاده کردند تا اینکه به اهداف خودشان دست پیدا کنند.

معاون رئیس جمهور افزود: خشونت حداکثری را این روزا مشاهده میکنیم که به کار میبرند ده‌ها شهید و صد‌ها مجروح تقدیم کرده ایم.

حسینی گفت: ما هم اکنون بجز جنگ سایبری و مجازی در جنگ اقتصادی هم هستیم، بعضی کانال‌های مجازی و افراد با اخبار دروغین باعث افزایش قیمت ارز در هفته‌ی اخیر شدند که با درایت دولت آن را کنترل کردیم.

وی تصریح کرد: در این مدت بنا بر این بوده که خویشتن داری شود و هر چه کمتر مشکل ایجاد شود برای کشور به صلاح مردم است، ولی هم اکنون مردم مطالبه دارند که با جدیت با اغتشاشگران برخورد شود، زیرا این گروه‌ها مسلح هستند و به شدت به اموال عمومی آسیب وارد می‌کنند و از این جهت توقع است که مقابله‌ی جدی انجام شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=85529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});