• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

کارت بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل در تعلیق است

  • کد خبر : 85608
  • 28 آبان 1401 - 15:00
کارت بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل در تعلیق است
یاز اکو - رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اردبیل گفت: هم اکنون کارت بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل در تعلیق است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، حسین پیرموذن ۲۸ آبان در گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اینکه در حال حاضر کارت بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل در تعلیق است است، اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی، صدور کارت بازرگانی را منوط به ارائه سند قطعی بجای دفترچه واحدهای تولیدی کردند که همین امر سبب شده کارت‌های بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی تعلیق شود.

وی اضافه کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی صدور کارت بازرگانی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان را منوط به ارائه سند قطعی به جای دفترچه واحدهای تولیدی کرده و خواسته اصلی صاحبان واحدهای تولیدی این است دفترچه واحدهای تولیدی برای صدور کارت بازرگانی پذیرفته شود.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اردبیل ادامه داد: رفع این مشکل جهت تسهیل در صدور کارت بازرگانی نیازمند مصوبه ملی است تا ضمن بازنگری در سامانه صدور کارت بازرگانی، این مشکل در استان برطرف شود.

دفترچه واحدهای تولیدی در صدور کارت بازرگانی مورد قبول واقع شود

به گفته وی خواسته اصلی صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل از شهرک‌های صنعتی این است دفترچه واحدهای تولیدی در صدور کارت بازرگانی مورد قبول واقع شود.

وی در ادامه وجود انحصار در صدور علائم تجاری در کشور را یادآور شد وافزود: صدور علائم تجاری در دست افراد خاص در تهران است که انتظار این است صدور علائم تجاری در استان‌ها هم انجام گیرد تا جلوی اخلال در صدور علائم تجاری گرفته شود.

پیرموذن کسب رتبه برتر اتاق بازرگانی اردبیل در کشور را یادآور شد وگفت: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اردبیل در صدور مصوبات مربوط به کسب و کارها و بر طرف کردن قوانین مخل کسب و کار رتبه برتر را در کشور کسب کرده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=85608

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});