• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

ساعت جدید هوشمند هوآوی را بشناسید

  • کد خبر : 85975
  • 01 آذر 1401 - 11:15
ساعت جدید هوشمند هوآوی را بشناسید
یاز اکو - این روزها ساعت های هوشمند به اندازه گوشی های هوشمند کار راهانداز هستند و بسیاری از برندها با افزودن قابلیت های تازه کاربران را بیش از پیش شگفت زده می کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شرق، این روزها ساعت های هوشمند به اندازه گوشی های هوشمند کار راهانداز هستند و بسیاری از برندها با افزودن قابلیت های تازه کاربران را بیش از پیش شگفت زده می کنند. هوآوی نیز اخیرا از جدیدترین دستاورد خود در زمینه ساعت های هوشمند رونمایی کرد.

هوآوی، ساعت هوشمند جدید خود را با نام Watch GT Cyber معرفی کرد که بدنه مرکزی آن کاملاً جدا می‌شود. این ساعت هوشمند در نگاه اول شبیه یک ساعت هوشمند معمولی به نظر می‌رسد، اما یک نوآوری در آن نهفته است. این ساعت به کاربران اجازه می‌دهد تا قاب بیرونی ساعت را جایگزین و طراحی بیرونی ساعت خود را کاملاً نو کنند.

از مشخصات اعلام‌شده دیگر این ساعت می‌توان به صفحه‌نمایش ۱٫۳۲ اینچی AMOLED دایره‌ای با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ و ۳۵۲ PPI (پیکسل در اینچ) اشاره کرد. این ساعت وزن کم (۵۸ تا ۷۷ گرم) و اندازه‌ی نسبتاً جمع و جوری دارد و هم برای مچ‌های کوچک و هم برای مچ‌های بزرگ مناسب است.

هوآوی Watch GT Cyber در حال حاضر فقط در چین موجود است و از سیستم‌عامل HarmonyOS خود این شرکت استفاده می‌کند. این ساعت از بیش از ۱۰۰ مدل ورزشی پشتیبانی می‌کند و دارای حسگرهایی برای کمک به ردیابی خواب، ضربان قلب، ردیابی SPO2 و سایر فعالیت‌های تناسب‌اندام و سلامتی است. همچنین دارای GPS داخلی، NFC و بلوتوث برای اتصال به گوشی‌های هوشمند است.

نکته مثبت دیگر در مورد Watch GT Cyber این است که به پایه‌های شارژ عجیب‌وغریب وابسته نیست و با هر شارژر بی‌سیم Qi کار می‌کند. هوآوی ادعا می‌کند که ساعت هوشمند جدید خود می‌تواند تا ۴ روز با استفاده زیاد دوام بیاورد، درحالی‌که کاربران متوسط می‌توانند با یک‌بار شارژ حدود ۷ روز با این ساعت کار کنند.

چیزی که هوآوی Watch GT Cyber را منحصربه‌فرد می‌کند این است که خود ساعت هوشمند از قاب خود جدا است. این بدان معناست که بدنه دایره‌ای می‌تواند کاملاً در کیس‌های پشتیبانی شده و انتخابی کاربران و قرار بگیرد و ظاهر منحصربه‌فردی را ارائه دهد که بر اساس فعالیت‌هایی مختلف کاربر، تغییر می‌کند.

به‌عنوان‌مثال، اگر کاربر قصد بیرون رفتن با دوستان خود را داشته باشد، احتمالاً چیزی غیررسمی بخواهد، اما ممکن است یک طراحی زمخت برای پیاده‌روی یا یک کیس سبک برای انجام سایر فعالیت‌های ورزشی را ترجیح دهد. احتمالات بی‌پایان هستند. هوآوی در حال حاضر سه مدل پوسته ارائه می‌کند؛ یکی برای مناطق شهری، دیگری برای رویدادهای ورزشی و اسپورت و دیگری برای تمرکز بر مد و فشن.

اکثر ساعت‌های هوشمند به کاربران اجازه می‌دهند صفحه ساعت را تغییر دهند، اما بسیاری از آن‌ها گزینه‌های محدود و تکراری دارند؛ مگر اینکه اپل‌واچ یا ساعت هوشمندی با سیستم‌عامل Wear OS 3 باشد. درحالی‌که تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند در طول سال‌ها پیشرفت‌هایی کرده‌اند، اما تعداد گزینه‌ها هنوز در ساعت‌های هوشمندی که سیستم‌عامل‌های دیگر را اجرا می‌کنند محدود است. کاربران معمولاً فقط این گزینه را دارند که قاب‌ها و کیس‌های شخص ثالث یا بند ساعت‌های غیررسمی شرکت‌ها را خریداری کنند تا ظاهر و شکل دستگاه خود را سفارشی‌سازی کنند.

برداشت هوآوی از شخصی‌سازی یکی از متفاوت‌ترین و طبق نظر برخی منتقدان، از بهترین برداشت‌هایی است که تا به امروز دیده‌ایم و بهترین‌های هر دو بعد را ارائه می‌دهد. این ساعت هوشمند دارای کتابخانه وسیعی از صفحه‌های ساعت (واچ‌فیس) رایگان است و رویکرد منحصربه‌فرد طراحی قاب و پوسته به هوآوی اجازه می‌دهد که حتی پوسته‌های منحصربه‌فردتری تولید کند و به شرکت‌های شخص ثالث اجازه دهد قاب‌های خود را طراحی کنند. امکان‌ها و احتمالات بی‌پایان است و شکل دایره‌ای ساعت هوشمند به کاربران اجازه می‌دهد تجربه‌شان را شخصی‌سازی‌تر و منحصربه‌فردتر کنند.

قیمت هوآوی واچ جی‌تی سایبر ۱۲۸۸ یوان (۱۸۰ دلار) برای مدل اسپرت اعلام شده که در پوسته‌های سیاه و سفید عرضه می‌شود. قیمت مدل فشن که در رنگ‌های آبی یا سفید و شهری (Urban) که در رنگ‌های زرد صبح یا مشکی ابسیدین موجود است، ۱۴۸۸ یوان (۲۱۰ دلار) اعلام شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=85975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});