• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
2

تخصیص ۹۷ میلیارد تومان برای حوزه فناوری و نوآوری آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 87619
  • 15 آذر 1401 - 13:30
تخصیص ۹۷ میلیارد تومان برای حوزه فناوری و نوآوری آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: اعتباری معادل ۹۷ میلیارد تومان برای حوزه فناوری و نوآوری این استان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، بهارک نصر روز سه شنبه افزود: این اعتبار از محل بند ۲ ماده ۳۴ قانون برنامه بودجه سال جاری در نظر گرفته شده و جزو تعهدات آذربایجان شرقی است که برای پروژه های مختلف به ویژه ایجاد طرح های زیرساختی فناورانه تعلق می گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۱۶ عنوان طرح از سوی شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی برای جذب اعتبارات فوق به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال شده است، اظهار داشت: در حال حاضر موافقت نامه های این تعداد طرح در دست تدوین می باشد.

نصر ادامه داد: اعتبارات فوق برای خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز، مواد مختلف آزمایشگاهی و ایجاد زیرساخت ها با معرفی به بانک های عامل تخصیص خواهد یافت.

وی همچنین با اشاره به اینکه از محل جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون برنامه بودجه امسال اعتباری معادل ۲۶۰ میلیارد تومان برای آذربایجان شرقی سهمیه در نظر گرفته شده است، یادآوری کرد: از این میزان اعتبار حدود ۲۶۲ میلیارد تومان برای پارک علمی و فناوری استان اختصاص می یابد.

نصر مجموع اعتبارات سفر استانی هیات دولت به آذربایجان شرقی در حوزه فناوری و نوآوری را ۴۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد که به گفته وی از این مبلغ تنها ۲۰۰ میلیارد تومان در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است که از این میزان نیز تاکنون تنها ۱۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

به گفته وی بقیه اعتبارات فناوری و نواوری سفر استانی هیات دولت باید از طریق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیگیری شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=87619

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});