• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد:

اقدام فوری برای تسریع در روند احداث مساکن نهضت ملی

  • کد خبر : 87921
  • 19 آذر 1401 - 11:15
اقدام فوری برای تسریع در روند احداث مساکن نهضت ملی
یاز اکو - استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان با قید فوریت نسبت به برنامه‌ریزی و توسعه شبکه مورد نیاز بخصوص آب، برق و گاز اقدام کنند گفت: باید همزمان با اجرای پروژه‌ها، خدمات زيربنايي و روبنایی تامین گردد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، عابدین خرم کیفی‌سازی و تسریع در اجرای پروژه‌ها را از اولویت‌های سیاست دولت مردمی و جهادی دانست و افزود: متقاضیانی که سهم آورده خود را به موقع تحویل نمایند، از اولویت واگذاری واحد برخوردار خواهند بود.

وی در بازدید از پروژه شهید تجلایی شهر جدید سهند ضمن ابراز رضایت از عملکرد سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا بر تلاش جهادی جهت تسریع در تحویل واحد ها به متقاضیان تاکید نمود.

در این بازدید دکتر ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در جریان امور طرح نهضت ملی قرار گرفت و مقرر شد جلسات هماهنگی در حضور ایشان برای پیشبرد طرح نهضت ملی شهر جدید سهند برگزار گردد.

تامین زمین ۲۰۶۰۰ واحد مسکن نهضت ملی در سهند

در این بازدید فرهاد سعیدی سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید سهند با ابراز خرسندی از حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در شهر جدید سهند گفت: با توجه به برنامه ابلاغی، در حال حاضر برای تعداد ۲۰۶۰۰ واحد مسکونی تامین زمین گردیده و پس از انجام اقدامات لازم در دست طراحی و اجرا می‌باشند.

وی افزود: پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن با میانگین پیشرفت فیزیکی بالای ۲۵ درصد در حال اجرا هستند و به تعداد متقاضیانی که واریز وجه نموده‌اند ، پروژه تخصیص یافته است.

توجه به استاندارد های شهرسازی درپروژه های نهضت ملی مسکن

فرهاد سعیدی خاطرنشان کرد: کلیه پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن با رعایت استانداردهای شهرسازی و مقررات ملی ساختمان کشور دارای پارکینگ، انباری و فضای باز بوده و متوسط مساحت مفید واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ۸۰ مترمربع می‌باشند.

در خاتمه استاندار آذربایجانشرقی، سرپرست شرکت عمران را مکلف به ارائه گزارش عملکرد ماهیانه در این خصوص کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=87921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});