• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

۲۵۰۰ تاکسی در ارومیه فرسوده هستند

  • کد خبر : 88229
  • 21 آذر 1401 - 15:00
۲۵۰۰ تاکسی در ارومیه فرسوده هستند
یاز اکو - رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: ۲۵۰۰ تاکسی در ارومیه فرسوده هستند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، ابراهیم سعید آبادی افزود: در حال حاضر در ناوگان تاکسیرانی ارومیه ۵۰۰۰ دستگاه تاکسی در حال فعالیت بوده که از این تعداد ۲۵۰۰ تاکسی فرسوده هستند.

وی تصریح کرد: میانگین عمر ناوگان تاکسیرانی ارومیه ۱۲ سال است.

سعیدآبادی خاطر نشان کرد: در سال جاری فعلا هیچ گونه سهمیه خودروی تاکسی و تسهیلات بانکی برای نوسازی تاکسی ها برای هیچ کدام از شهرها از وزارت کشور تخصیص داده نشده است.

وی یاد آور شد: با توجه به تعداد تاکسی های موجود در شهر و میزان جذب سفر شهری با تاکسی و از طرفی فعالیت بیش از۱۶ هزار راننده تاکسی اینترنتی،افزایش تاکسی با وضعیت موجود در دستور کار نبوده ،لیکن تمام تلاش سازمان برای اجرایی سازی طرح نوسازی و کاهش عمر ناوگان تاکسیرانی است.

سعید آبادی خاطر نشان کرد: بطور میانگین روزانه تاکسی های فعال شهر ارومیه بیش از چهار هزار نفر در روز را جابجا می کنند که این میزان جابجایی مسافر در ایام مختلف و وضعیت جوی هوا و سایر مولفه های موثر کم و زیاد می شود.

وی درخصوص نصب دستگاه پرداخت الکترونیک نوین در تاکسی ها نیز افزود: صرفا نصب دستگاه کارت خوان از نوع فروشگاهی بدلایل زیادی از جمله وقت گیر بودن انجام فرایند قابل کارسازی نمی باشد لیکن سازمان نصب دستگاه پرداخت الکترونیک نوین که همانند سامانه اتوبوس ها عمل نماید و ضمنا از یک کارت شهروندی برای کل ناوگان استفاده کرد در دستور کار قرار داده و RFP آن با همکاری سازمان فاوا شهرداری آماده شده و در حال رایزنی با شرکت های پیمانکار می باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=88229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});