• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

تزریق ۸۵۰۰ دز واکسن کرونا در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 8858
  • 08 فروردین 1400 - 12:45
تزریق ۸۵۰۰ دز واکسن کرونا در آذربایجان شرقی
یاز اکو - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تزریق حدود ۸۵۰۰ دز واکسن کرونا در آذربایجان شرقی، خبر داد و گفت: این آمار غیر از واکسن تزریقی به کادر درمان است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، عباسعلی درستی در تشریح جزییات این خبر، گفت: روند واکسیناسیون کرونا در آذربایجان شرقی هم مطابق با سراسر کشور در حال انجام بوده و غیر از مقدار مذکور، ۴۰ درصد از واکسن‌ها هم به کادر بهداشت و درمان تزریق شده است.

وی اضافه کرد: واکسیناسیون سایر گروه‌ها هم شامل سالمندان، جانبازان، کارکنان آرامستان‌ها و بیماران خاص مانند بیماران دیالیزی و بیماران مبتلا به هموفیلی در حال انجام بوده و روز گذشته هم تعدادی از پاکبانان واکسینه شدند.

وی در تشریح آخرین وضعیت رنگبندی کرونایی شهرستان‌های آذربایجان شرقی، اظهار کرد: سراب در وضعیت قرمز و عجبشیر و جلفا در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی از وضعیت آبی و زرد سایر شهرستان‌های آذربایجان شرقی، خبر داد و گفت: شاهد روند افزایشی در تعداد بستری‌ها در حد ۱۵ الی ۲۰ درصد طی چند روز گذشته هستیم؛ آمار بیماران سرپایی و مراجعه کننده به درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها و همچنین موارد جدید بیماری هم در استانمان رو به افزایش است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خاتمه متذکر شد: خواهش می‌کنیم مردم موضوع را جدی بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=8858

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});