• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5

شهرستان بناب از کمبود کتابخانه رنج می برد

  • کد خبر : 88760
  • 26 آذر 1401 - 11:45
شهرستان بناب از کمبود کتابخانه رنج می برد
یاز اکو - فرماندار بناب با بیان اینکه این شهرستان از کمبود کتابخانه رنج می برد، گفت: سرمایه گذاری در حوزه کتاب و کتابخوانی باعث ماندگاری و جاودانگی انسان ها می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، رضا لعلی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان که با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی برگزار شد، با بیان اینکه رویکرد دولت هزینه کرد در بخش‌های فرهنگی و هنری است؛ افزود: سال آینده در کمیته برنامه ریزی ردیفی برای توسعه کتابخانه های عمومی شهرستان ایجاد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بناب با داشتن بیش از ۴۵۰ واحد فعال تولیدی سهم بسزایی در رونق تولید و چرخه اقتصادی استان دارد؛ تصریح کرد: متأسفانه در حوزه فرهنگی و هنری آن گونه که شایسته نام بناب است، کار نشده است.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳ کتابخانه عمومی شهری و روستایی در شهرستان بناب وجود دارد که این کتابخانه ها از لحاظ فضا از جمله قرائت خانه و حتی مخازن کتاب از شرایط مطلوبی برخوردار نیستند و علاقمندان به مطالعه و کتابخوانی با مشکل مواجه هستند.

لعلی در ادامه جلب مشارکت خیرین در ساخت کتابخانه ها را یک ضرورت دانست و گفت: سرمایه گذاری در بخش کتاب و کتابخوانی باعث ماندگاری و جاودانگی انسان‌ها می‌شود به گونه‌ای که مقام معظم رهبری در این خصوص می‌فرمایند تمام رجال بزرگ تاریخ بشری از طریق کتاب جاودانه شده اند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=88760

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});