• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

ابلاغ بیش از یازده هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های زنجان

  • کد خبر : 88807
  • 26 آذر 1401 - 14:30
ابلاغ بیش از یازده هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های زنجان
یاز اکو - فرماندار زنجان گفت: از محل اعتبارات اولین سفر استانی رئیس‌جمهور به استان زنجان در آذر سال ۱۴۰۰، بیش از یازده هزار میلیارد ریال اعتبار در راستای تکمیل و احداث ۶۷ پروژه عمرانی در سطح شهرستان زنجان ابلاغ شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زنجان، پرویز خالقی صبح امروز (۲۶ آذرماه) در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان زنجان با اشاره به مصوبات حوزه عمرانی اولین سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان که در آذر سال ۱۴۰۰ مصوب شد، اظهار کرد: بیش از یازده هزار میلیارد ریال اعتبار در راستای تکمیل و احداث ۶۷ پروژه عمرانی در سطح شهرستان زنجان ابلاغ شده است.

وی افزود: تا پایان مهرماه امسال، از کل اعتبارات ابلاغی برای شهرستان زنجان که طی اولین سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان درنظر گرفته شده است، بیش از چهار هزار میلیارد ریال اعتبار به ۴۸ پروژه اختصاص یافته که از این میزان نیز حدود ۳۱۳۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

فرماندار زنجان عنوان کرد: اعتبارات اختصاص یافته طی سفرهای استانی مقامات کشوری، فرصت بسیار مغتنمی در راستای توسعه و آبادانی به شمار می‌رود که هنر مدیریتی ایجاب می‌کند تا مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان با جدیت کاملی پیگیر استیفای برش شهرستان زنجان از محل اعتبارات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان زنجان باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=88807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});