• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

تشکیل اولین اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی در آذرشهر

  • کد خبر : 88857
  • 27 آذر 1401 - 10:00
تشکیل اولین اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی در آذرشهر
یاز اکو - اولین اتاق اصناف کشاورزی استان آذربایجان شرقی در شهرستان آذرشهر تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان آذرشهر به ریاست شمسعلی محمودیان فرماندار شهرستان آذرشهر و با حضور اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، رحیم مهردادی مدیر تعاون روستایی استان ، هادی فرجی آزاد رئیس اتاق اصناف کشاورزی استان آذربایجان شرقی و اعضای کارگروه تشکیل شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: اتاق اصناف کشاورزی برای هویت بخشی به فعالین بخش کشاورزی درشهرستان‌ها درحال شکل گیری است و امیدوارم با تشکیل کمیسیون‌های نظارت در اتاق نقش ویژه ای در نظارت و بازرسی بازار محصولات کشاورزی ایفا نماید.

اکبر فتحی با اشاره به اینکه تلاش می شود از ظرفیت تشکل ها در بخش کشاورزی به نحو احسن استفاده شود افزود: اتاق اصناف برای تسهیل و تسریع حل مشکلات کشاورزان و حمایت از آنهاست و سعی می کنیم در شهرستان‌های دیگر استان نیز این اتاق تشکیل شود.

محمودیان فرماندار شهرستان آذرشهر نیز با اشاره به ظرفیت های کشاورزی و دامپروری شهرستان و همت مردمی در این حوزه خواستار توجه بیش از پیش استانی برای شکوفایی این ظرفیت ها و استفاده بهینه از این توانمندی ها در جهت توسعه اشتغال پایدار و کمک به اقتصاد جامعه و خانواده ها شد.

فرجی آزاد رئیس اتاق اصناف کشاورزی استان از همیاری و همکاری فرماندار شهرستان آذرشهر، رئیس سازمان جهادکشاورزی و دبیر کمیسیون نظارت استان، قدردانی کرد و گفت: در پرتو این همکاری ها امروز شاهد تشکیل اتاق اصناف کشاورزی درشهرستان آذرشهر هستیم.

وی افزود: شهرستان آذرشهر، اولین شهرستان در استان آذربایجان شرقی است که در آن اتاق اصناف کشاورزی شهرستان شروع به فعالیت می کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=88857

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});