• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

بلاغی سکاندار جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 89094
  • 28 آذر 1401 - 18:00
بلاغی سکاندار جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی
یاز اکو - آیین تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در محل تالار استاد صیامی مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ در این آیین از خدمات “سیدقاسم ناظمی” مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل و حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به “سیدمحمدحسین بلاغی” به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعطا شد.

محمدحسین بلاغی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تسهیل فعالیت‌های فرهنگی و هنری اصلی‌ترین رویکرد است، گفت: نمود رشد و تعالی در این حوزه بسیار مهم است و کادرسازی برای حوزه فرهنگ و هنر را در اولویت‌های کاری خود قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه نسل‌سازی و تربیت نسل جدید هنرمندان انقلابی و ارزشی وظیفه ماست، افزود: اگر انتظار داریم قطار فرهنگ و هنر به سر منزل مقصود برسد باید اهتمامی جدی برای نسل‌سازی داشته باشیم.

وی به لزوم آسیب شناسی چالش‌هایی چون سرمایه اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی، هنجارهای اجتماعی و … اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی در این برهه نیازمند کارهای عمیق فرهنگی و هنری مردم محور است و این اداره کل از برنامه‌های مردم محور حمایت جدی خواهد داشت.

مدیر کل جدید اداره فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی افزود: ما سعی خواهیم کرد تا ادامه‌دهنده کارهای نیک و فعالیت‌های مفیدی که توسط مدیران پیشین رقم زده شده‌ باشیم و در عین حال اگر بخش‌هایی به دلیل کمبود اعتبارات با غفلت سهوی مواجه شده‌اند را شناسایی کرده و نقاط ضعف را به نقاط قوت مبدل سازیم.

این گزارش می افزاید، قاسم نظامی مدیر کل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در این مراسم، با اشاره به اقتدار نهاد فرهنگ در استان و اهمیت همراهی و همکاری اصحاب رسانه، شاعران، عکاسان و هنرمندان گفت: امروزه هنر و فرهنگ استان آذربایجان شرقی یک سر و گردن در با دیگر استان‌ها بالاتر است.

وی با بیان اینکه هم افزایی و همکاری نهادهای مختلف میتواند روزهای روشنی رقم بزند، افزود: در طی خدمت خود بخاطر شرایط حاکم در دوران کرونا هیچ مجالی برای رویداد سازی و اتفاق سازی نبود، اما تلخی ها و اتفاقات را به جان خریدیم و با همت هنرمندان آذربایجان از این روزها گذر کردیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=89094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});