• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

مسمومیت مرموز تنی چند از نامزدها و کادر اجرایی ائتلاف “اتاقی برای همه”

  • کد خبر : 98003
  • 17 اسفند 1401 - 22:00
مسمومیت مرموز تنی چند از نامزدها و کادر اجرایی ائتلاف “اتاقی برای همه”
یازاکو - با نزدیک شدن به آخرین روزهای باقی‌مانده از تبلیغات دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تبریز تحرکات انتخاباتی نیز رنگ ‌و بوی جدیدی به خود گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ با نزدیک شدن به آخرین روزهای باقی‌مانده از تبلیغات دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تبریز تحرکات انتخاباتی نیز رنگ ‌و بوی جدیدی به خود گرفته است.

 

آنطور که پیش‌تر نیز اشاره شد طی روزهای گذشته تحرکات خاص بین رقابت بخش دولتی و‌ خصوصی وجه دیگری از خود را به نمایش گذاشته است. شنیده‌های حاکی از ائتلاف اتاقی برای همه، نشان می‌دهد یونس ژائله از نخستین روزهای هفته جاری و با آغاز موعد تبلیغات انتخاباتی به یکباره بیمار گشته و شدت این بیماری آنچنان بوده که پای او را به بیمارستان نیز باز کرده است.

 

از سوی دیگر چند تن از دیگر اعضای این ائتلاف و عوامل اجرایی نیز با علائم مشکوک بیماری در برنامه‌های تبلیغاتی و گردهمایی‌ها حضور یافته‌ و یا بستری شده‌اند.

 

در روزهایی که اخبار متناقضی در جامعه می‌پیچد، رقبای انتخاباتی به جای تبلیغ خود تنها سعی در تخریب تیم مقابل دارند و فضای رقابت به فضایی ناسالم و ناجوانمردانه تبدیل شده است. مسمومیت مشکوک نامزدان و کادر اجرایی ائتلاف “اتاقی برای همه” نیز بر وجود رقابت غیراخلاقی صحه می‌گذارد.

 

دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی در تبریز با اعلام حضور دو رقیب و‌ ائتلاف بزرگ و همچنین ائتلاف دیگری از بخش کشاورزی، در حالی واپسین روزهای تبلیغات خود را سپری می‌کند که رقابت بین بخش خصوصی و‌ دولتی به اوج‌ رسیده است‌.

 

ائتلاف اتاقی برای همه با ترکیبی ۱۵ نفره با شعار حمایت از بخش خصوصی وارد کارزار انتخاباتی شده تا یونس ژائله و صمد حسن‌زاده‌ با ائتلافی برگرفته از بخش‌های مختلف اعم از صنعت، معدن، خدمات، بازرگانی و کشاورزی در برابر بخش دولتی حضور دارد.

 

با این حال، اعضای ائتلاف “اتاقی برای همه” در سخنان و تبلیغات خود همواره بر رعایت اخلاق تاکید کرده‌اند.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});