• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

باید به افرادی که اهلیت مالی و فنی در واگذاری‌ها دارند، حق تقدم بدهیم

  • کد خبر : 8937
  • 09 فروردین 1400 - 12:43
باید به افرادی که اهلیت مالی و فنی در واگذاری‌ها دارند، حق تقدم بدهیم
یاز اکو- سخنگوی کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس شورای اسلامی گفت: باید به افرادی که در واگذاری‌ها اهلیت مالی و فنی دارند حق تقدم بدهیم و این بدین معناست که همیشه برگزاری مزایده به صلاح نیست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از میزان، حجت‌الله فیروزی با اشاره به راه‌های اجرای صحیح اصل ۴۴ قانون اساسی در مجلس گفت: هدف از تمرکز بر اصل ۴۴ قانون اساسی این بوده که ما بنگاه‌های اقتصادی را به بخش خصوصی واگذار کرده و تصدی‌گری دولت را کاهش بدهیم.

این نماینده مجلس گفت: لازمه این فعالیت این است که ما شناخت خوبی از بخش خصوصی داشته باشیم و دوم اینکه مجموعه‌هایی که باید برون‌سپاری و واگذاری شوند همواره باید به افرادی واگذار شوند که اهلیت فنی و اهلیت مالی دارند، چرا که تنها اهلیت مالی کفایت نمی‌کند.

فیروزی با بیان اینکه برخی از مجموعه‌های که واگذار شدند مشکلات عدیده سنواتی دارند، اظهار داشت: متاسفانه این مشکلات باعث شده تا بخشی از ظرفیت این شرکت‌ها غیرفعال بماند.

بخشی از رفتار‌های ما موجب بروز نگرانی در بخش خصوصی شده است لذا ما باید یک اطمینان به بخش خصوصی سالم داشته باشیم تا افرادی که سالم کار می‌کنند، نگرانی نداشته باشند

وی تصریح کرد: البته بخشی از رفتار‌های ما موجب بروز نگرانی در بخش خصوصی شده است لذا ما باید یک اطمینان به بخش خصوصی سالم داشته باشیم تا افرادی که سالم کار می‌کنند، نگرانی نداشته باشند.

فیروزی تأکید کرد: به واقع ما باید به افرادی که در واگذاری‌ها اهلیت مالی و فنی دارند حق تقدم بدهیم و این بدین معناست که همیشه برگزاری مزایده به صلاح نیست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=8937

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});