• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

اهتمام ویژه آذربایجان شرقی برای حضور همه جانبه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

  • کد خبر : 90413
  • 12 دی 1401 - 14:15
اهتمام ویژه آذربایجان شرقی برای حضور همه جانبه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران
یاز اکو - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی از اهتمام ویژه آذربایجان شرقی برای حضور همه جانبه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، روز یکشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱ جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی و با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.

محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه با تأکید به اینکه بخش خصوصی لوکوموتیوران قطار توسعه گردشگری است، ادامه داد: بهره‌مندی از فکر و‌ ایده بخش خصوصی در راستای توسعه گردشگری امری ضروری است و دولت تنها با مشخص کردن اهداف می‌بایست حمایت‌های لازم را از این بخش مولد داشته باشد تا شاهد حرکت در مسیر توسعه باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی نقش اتاق بازرگانی تبریز را در این هدف با اهمیت و مهم عنوان کرد و گفت: اتاق بازرگانی با نقش استراتژیک و مولد خود می‌تواند در این راستا با برنامه‌ریزی جدی برنامه‌های مدون و هدفمندی را تولید کند تا بتوان علاوه بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی از ظرفیت‌های حوزه صنعتی نیز برای پیشرفت و توسعه گردشگری استان استفاده کرد.

حضور هدفمند در نمایشگاه‌های گردشگری

او حضور هدفمند و منسجم در نمایشگاه‌های گردشگری را سلیقه، هماهنگی و اهتمام استان برای جذب گردشگر عنوان کرد و گفت: نمایشگاه‌های گردشگری فرصتی مغتنم برای معرفی جامع ظرفیت‌های موجود در هر استان است، با توجه به اینکه آذربایجان شرقی دارای ظرفیت‌های گردشگری تاریخی، فرهنگی، طبیعی، کشاورزی، سلامت، غذایی و… به صورت جامع است، لذا با تعریف نقش اجرایی برای هر ارگان می‌بایست شاهد پیشبرد دقیق اهداف توسعه‌ای گردشگری استان در نمایشگاه پیش رو در تهران باشیم.

کلامی اظهار داشت: با بهره‌مندی از ظرفیت و هماهنگی بخش خصوصی و دولتی همچون رویداد‌های موفق برگزار شده پیشین در استان مانند جشنواره‌های ملی قرابیه و کباب بناب مطمئناً شاهد نتایج مفیدی در راستای جذب گردشگر به استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران نیز خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=90413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});