• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

ریخت و پاش میلیاردی ایران خودرو برای مدیرانش! + سند

  • کد خبر : 90565
  • 13 دی 1401 - 17:00
ریخت و پاش میلیاردی ایران خودرو برای مدیرانش! + سند
یازاکو - ایران خودرو به برخی از مدیران ارشدش هایما ۸S را با قیمت مصوب فروخته و ریخت و پاش میلیاردی را ثبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اقتصادآنلاین؛ ایران خودرو به برخی از مدیران ارشدش هایما ۸S را با قیمت مصوب فروخته و ریخت و پاش میلیاردی را ثبت کرده است. این در حالی است که چند روز قبل، مردم عادی برای خرید این محصول جدید باید از طریق بورس کالا اقدام می کردند و قیمتی به مراتب بیشتر از بهای مصوب را به ایران خودرو می پرداختند.

 

در همین ابتدا باید عنوان کرد که نمی توان اصالت این تصاویر را تایید کند. از سویی برای حفظ حریم شخصی افراد، تا دریافت پاسخ قانع کننده از گروه صنعتی ایران خودرو، نام مدیران ارشد این شرکت فعلاً منتشر نمی شود. اما در شرایط فعلی نیاز است تا هرچه سریع تر این شرکت خودروساز بزرگ نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد و شفاف سازی را در مورد تحویل خودرو به مدیران ارشدش انجام بدهد.

بر اساس این تصاویر، نام ۱۷ مدیر ارشد ایران خودرو برای تحویل هایما ۸S با قیمت مصوب یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان دیده می شود. همچنین هشت دستگاه از این کراس اوور هم در مالکیت شخصیت حقوقی ایران خودرو است که البته چنین کاری بسیاری رایج، قانونی و متعارف است.

 

با توجه به شماره بدنه هایی که برای تحویل هایما ۸S به مدیران ایران خودرو اعلام شده است، می بینیم که سری اول تولیدات این خودرو برای مدیران ارشد بزرگترین خودروساز کشور در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=90565

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});