• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

اختصاص فاز دوم شهرک صنعتی اهر به توسعه کارخانه آهک هیدراته

  • کد خبر : 91044
  • 18 دی 1401 - 14:30
اختصاص فاز دوم شهرک صنعتی اهر به توسعه کارخانه آهک هیدراته
یاز اکو - فرماندار اهر گفت: در راستای توسعه، اشتغال در بخش معدن قصد داریم عملیات اجرایی فاز دوم شهرک صنعتی این شهرستان را به توسعه شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان اختصاص دهیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، ابوالفضل غنی زاده، یکشنبه، ۱۸ دیماه، در جمع سرمایه گذاران شهرستان اهر افزود: برای توسعه کارخانه آهک هیدراته در فاز دوم توسعه حدود ۴.۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی اهر به مس آذربایجان واگذار خواهد شد.

وی همچنین گفت: به زودی در راستای حل موانع ۸ واحد تولیدی در شهرک و ناحیه صنعتی شهرستان اهر اکیپ رفع موانع تولید استان آذربایجان شرقی در این واحدها حضور خواهند یافت.

غنی زاده در ادامه از ایجاد دومین شهرک صنعتی در شهرستان اهر نیز خبر داد و گفت: در صورت اختصاص اعتبارات لازم طبق قول شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی به زودی شاهد احداث شهرک صنعتی جدید در این شهرستان خواهیم بود.

فرماندار اهر همچنین بر لزوم جذب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال، سرمایه و تولید بیشتر در این شهرستان تاکید کرد.

وی مانع زدایی و حذف بروکراسی های بی مورد اداری را در روند حل مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی مهم برشمرد و گفت: نباید ادارات ذیربط سرمایه گذاران بخش خصوصی را به خاطر کارهای پیش و پا افتاده معطل کنند.

وی افزود: مسئولان و دستگاه های اجرایی باید به دور از هرگونه شعار در خصوص حمایت از سرمایه گذاران به صورت عملی از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت نمایند.

غنی زاده، در ادامه با اشاره به وجود ۳۳ واحد مرغداری گوشتی و تخمی در شهرستان اهر گفت: متاسفانه با وجود این تعداد واحدهای مرغداری از نظر تامین گوشت سفید در این شهرستان با کمبود مواجه هستیم که نیاز است دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به رفع مشکلات و توسعه واحدهای مرغداری اقدام اساسی کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=91044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});