• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

تایید اعتبار مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 91052
  • 18 دی 1401 - 17:00
تایید اعتبار مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی گفت: تخصیص اعتبار مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به این استان در سازمان برنامه و بودجه کشور تایید شده و در حال ابلاغ به دستگاه‌های استانی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی در حوزه زنان و خانواده در ارتباط تصویری استاندار آذربایجان شرقی با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بررسی شد.

در این جلسه ابتدا مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی فهرست مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به استان را در حوزه زنان و خانواده تشریح کرد.

به گفته زهرا کوهی، این مصوبات شامل پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای زنان روستایی توسط وزارت جهادکشاورزی، تکمیل و تجهیز مرکز ماده ۱۶ بانوان، تکمیل مهدهای کودک در حوزه‌های علمیه بانوان، تکمیل خوابگاه دخترانه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و تعمیر و تجهیز بند نسوان زندان تبریز می‌باشد.

پس از ارائه این گزارش، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این مصوبات را گزارش دادند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گزارش‌های ارائه‌شده، گفت: جهادکشاورزی در پرداخت تسهیلات اشتغال برای زنان روستایی عملکرد خوبی داشته و تسهیلات مورد نیاز برای متقاضیان پرداخت شده است.

عابدین خرّم افزود: میزان تسهیلات پرداختی به زنان روستایی استان در سال جاری از محل اعتبارات جهاد کشاورزی، بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان و بیش از میزان مصوب در سفر رئیس جمهور بوده است، اما برای جذب تسهیلات ۲۰ میلیارد تومانی سفر نیز پیگیری لازم را انجام می‌دهیم تا به زودی جذب و پرداخت شود.

وی تصریح کرد: از سازمان جهادکشاورزی استان انتظار داریم همین مسیر را ادامه دهند و هرچه می‌توانند تسهیلات مورد نیاز برای اشتغال زنان روستایی را فراهم کنند.

خرّم در خصوص سایر مصوبات سفر استانی نیز گفت: تخصیص اعتبار مصوبات سفر استانی در سازمان برنامه و بودجه کشور تأیید شده و در حال ابلاغ به دستگاه‌های استانی است و نگرانی خاصی از بابت اجرای این مصوبات نداریم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=91052

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});