• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

محلول پاشی به کوچه‌های فرعی تبریز نرسیده

  • کد خبر : 91767
  • 25 دی 1401 - 22:58
محلول پاشی به کوچه‌های فرعی تبریز نرسیده
یازاکو - رییس کمسیون محیط زیست و خدمات شهری بیان کرد: اگر در این مدت که برف باریده، دقت کنید محلول پاشی به کوچه های فرعی نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو؛ احد صادقی در جلسه علنی شورای شهر، طی تذکری با بیان اینکه به نیابت از آقای رشیدی که وقتی برای تذکر درخواست کرده بودند، صحبت هایی خواهم داشت، عنوان کرد: آمار غیررسمی بعد از بارش‌ها، لغزندگی و یخ‌زدگی کوچه های فرعی لحاظ شده که به آن اشاره ای نمی کنم، واقعا به دنبال این موضوع مردم دچار آسیب دیدگی شده اند، اگر آمار شکستگی دست و پا در بیمارستان شهدا مشخص شود نشان داده می شود که شهرداری در این مدت به کوچه های فرعی ورود پیدا نکرده است.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: لازم است در خصوص این موضوع مهم تدابیر جدی اتخاذ شود، شهراری در مناطق سرد سیر در رابطه با محلول پاشی وارد کوچه های فرعی نشده که لازم است به این مهم بیش از پیش توجه شود.

وی تشریح کرد:در محلول پاشی به دلیل وجود محدودیت ها به کوچه‌های فرعی ورود پیدا نکرده‌ایم؛ و باید اقدامی شودکه در این خصوص تدبیری صورت گیرد.

وی بیان کرد:اگر برف روبی انجام نشود، محلول پاشی بی تاثیر خواهد بود. اگر برف روبی را هر چه زودتر انجامدهیم یخبندان در کوچه ها به وجود نمی‌آید.

رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تشکر از آقای صدیقی و تک تک نیروهای معاونت خدمات شهری بیان کرد: نظر ما در کمیسیون این است که امکانات و تجهیزات برف‌روبی در شهر افزایش یابد، اگر در بودجه هم به این مهم توجه کنیم به شهروندان هم آسیبی نمی رسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=91767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});