• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

همه مجوز‌های صنفی در درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار صادر می شود

  • کد خبر : 92904
  • 05 بهمن 1401 - 16:00
همه مجوز‌های صنفی در درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار صادر می شود
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که باید تمام فعالیت اصناف تسهیل شود، گفت با برنامه ریزی های بعمل آمده تا چند روز دیگر و با بر خط شدن استعلام مجوز‌ها، صدور همه مجوز‌های صنفی از طریق درگاه ملی مجوزها محقق می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس؛ صابر پرنیان ظهر امروز در جلسه کمیسیون نظارت بر شهرستان تبریز افزود: تسهیل امور علاوه بر نظارت پذیر شدن اصناف، موجب افزایش رضایت مردم نیز می شود بنا بر این هدف نهایی کمیسیون نظارت باید در راستای تسهیل فعالیت اصناف باشد.

وی با بیان این که در بسیاری از حوزه ها اعم از صنایع فلزی، لوازم خانگی و محصولات پتروشیمی افزایش تولید داریم، گفت: باید با نظارت مستمر و هدفمند، دلالان از جریان بازار حذف شوند.

پرنیان به اهمیت نصب برچسب قیمت بر روی کالاها در بازار اشاره کرد و افزود: درج قیمت بر روی اجناس علاوه بر تعادل قیمت، موجب اطمینان خاطر مشتریان نیز می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در رابطه با موضوع تامین سوخت اصناف نیز گفت: به منظور تسهیل تامین سوخت اصناف به ویژه اصناف و بازاریان بازار بزرگ تبریز ضمن تدوین و تعریف فرآیند مطلوب، نظارتها نیز افزایش یابد تا اصناف بازار در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

وی ثبت تمام اطلاعات بخش تولید در سامانه جامع تجارت را برنامه جامع حاکمیتی دانست و گفت: خوشبختانه آخرین حلقه بازار، حلقه عرضه است که در این حوزه تنها با دریافت کد شناسه می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=92904

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});