• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5

ارتقا فرهنگ فعالیت بدنی و ورزش همگانی

  • کد خبر : 93328
  • 09 بهمن 1401 - 14:15
ارتقا فرهنگ فعالیت بدنی و ورزش همگانی
یاز اکو - مصوبه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص ارتقا فرهنگ فعالیت بدنی و ورزش همگانی، افزایش سرانه ورزشی و افزایش نشاط اجتماعی در پارک‌های شهری به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و هشتمین جلسه شورا اقدام به بررسی مصوبه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی مبنی بر ارتقا فرهنگ فعالیت بدنی و ورزش همگانی، افزایش سرانه ورزشی و افزایش نشاط اجتماعی در پارک های شهری کردند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص این مصوبه گفت: ترویج ورزش‌ با محوریت خانواده‌ها یکی از سیاست های ورزش همگانی شهرداری است.

پرویز هادی هدف از این مصوبه را افزایش سرانه ورزشی و ورزش همگانی دانست و افزود: در همین راستا آمار و اطلاعات تمام پارک‌های شهر را جمع آوری کرده و به وضعیت تجهیزات ورزشی نصب شده در پارک‌ها رسیدگی می‌شود.

هادی با بیان اینکه در پارک‌های جدید نیز بحث مسیرهای پیاده‌روی را در دستور کار قرار می‌گیرد، تصریح کرد: امیدوارم با این مصوبه شورا، شاهد پیگیری موضوع توسط شرکت باشگاه شهرداری تبریز باشیم.

در این بین رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز نیز در خصوص طراحی منظر پارک‌ها اظهار کرد: پارک‌های شهرداری توسط واحد عمران طراحی و اجرا شده و در اختیار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری قرار می‌گیرد و البته باید توجه شود در طراحی پارک‌ها نیاز است سازمان سیما و منظر نیز نظر خود را در رابطه با طراحی پارک‌ها بیان و اعمال کند.

احد صادقی خاطرنشان کرد: حتما باید سازمان سیما منظر چه در پارک‌های موجود در سطح شهر و در پارک‌های در دست احداث نظر خود را در مورد نصب تجهیزات ورزشی اعمال کند.

در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز مصوبه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص ارتقا فرهنگ فعالیت بدنی و ورزش همگانی، افزایش سرانه ورزشی و افزایش نشاط اجتماعی در پارک‌های شهری توسط اعضای شورا تصویب شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=93328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});