• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

بهره‌برداری از سه پیاده‌راه با هزینه ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

  • کد خبر : 94299
  • 18 بهمن 1401 - 9:45
بهره‌برداری از سه پیاده‌راه با هزینه ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان
یاز اکو - شهردار تبریز گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سه پیاده‌راه کوچه ثبت، کوچه کرباسی و کوچه دالان میرزا رضا با هزینه چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار اظهار کرد: در راستای احیای بافت تاریخی و همچنین توسعه انسان‌محور شهر، اقدام به احداث پنج هزار و ۳۰۰ متر مربع پیاده‌راه‌ در کوچه‌های تاریخی کردیم که همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: پیاده راه کوچه ثبت به طول دو هزار مترمربع و یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه و پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی در ایام‌الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

هوشیار با اشاره به بهره‌برداری از پیاده‌راه کوچه کرباسی طی روزهای آتی اعلام کرد: عملیات اجرایی پیاده‌راه کوچه تاریخی کرباسی به طول دو هزار مترمربع و یک میلیارد تومان هزینه به اتمام رسیده و همزمان با دیگر پروژه‌های شهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: پیاده‌راه دالان میرزا رضا یک‌هزار و ۳۰۰ مترمربع طول و دو میلیارد تومان هزینه تکمیل و طی روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: سنگفرش معابر مرکزی و کوچه‌های تاریخی شهر، در سال آینده در دستور کار شهرداری تبریز خواهد بود که اعتبار لازم در این حوزه نیز پیش‌بینی شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=94299

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});