• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

شرایط دریافت وام بدون ضامن اعلام شد

  • کد خبر : 94642
  • 20 بهمن 1401 - 11:15
شرایط دریافت وام بدون ضامن اعلام شد
یاز اکو - وام بدون ضامن وامی است که در چند ماه اخیر به یکی از مباحث روز تبدیل شده است. بر این اساس شرایط دریافت وام بدون ضامن اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از پیشنهاد ویژه، شرایط دریافت وام بدون ضامن اعلام شد.

وام بدون ضامن وامی است که در چند ماه اخیر به یکی از مباحث روز تبدیل شده است. در ابتدا رئیس جمهور موضوع وام بدون ضامن را در جلسه با فعالین اقتصادی عنوان کرد از مدیران عامل بانک‌ها خواسته بود تا پرداخت وام به آحاد جامعه تسهیل گردد؛ به این صورت که اعتبارسنجی متقاضیان وام‌های خرد جایگزین وثیقه‌های سنگین و چند ضامن برای دریافت تسهیلات بانکی شود.

وزیر اقتصاد هم پس از صحبت‌های رییس جمهوری اعلام کرد که از روز شنبه (نهم آبان ماه) طرح وام بدون ضامن در بانک‌های دولتی اجرایی شود و وزارت اقتصاد بر اجرای آن نظارت خواهد کرد.برای دریافت وام بدون ضامن در مرحله اول، شاغلان، بازنشستگان و مستمری ‌بگیران دستگاه ‌های اجرایی و شاغلان و بازنشستگان نهادهای عمومی غیردولتی، مشمول دریافت تسهیلات بدون ضامن هستند. در ادامه به آخرین خبر از پرداخت وام بدون ضامن می پردازیم.

اشخاصی که کمبود نقدینگی دارند، در صورتی که حداقل سه ماه از افتتاح سپرده وی در بانک شهر گذشته باشد، می‌تواند برای وام ۵۰ میلیون تومانی این مجموعه درخواست دهد. حداکثر سود این وام ۱۸ درصد بوده و سقف مدت زمان بازپرداخت آن به ۳۶ ماه می‌رسد. در صورتی که فرد امتیاز لازم را برای دریافت وام کسب کرده باشد، نیازی به ارائه ضامن ندارد. ضمانت اصلی برای این نوع تسهیلات، اعتبارسنجی متقاضی و داشتن اعتبار شغلی است.

با توجه به نرخ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۱ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۲۰ تومان است. کل سود تسهیلات ۱۵ میلیون و ۷۴ هزار و ۳۱۲ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۶۵ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۳۱۲ تومان خواهد بود.

شرایط دریافت وام بدون ضامن
بانک شهر سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات مجاز بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. هدف این بانک از ابتدای فعالیت خود تامین نیاز شهرداری‌ها به اعتبارات کلان، تامین نقدینگی و سرمایه و پوشش هزینه‌ها و مخارج شهر در راستای تحقق توسعه شهری و تجربه خودکفایی این نهادها بود.

بیشتربخوانید: وام قرض الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به چه کسانی اعطا می شود؟

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی ایران سال ۱۳۹۴، نماد نهمین کنفرانس بین المللی برند، سیمرغ زرین مدیر برتر سال ۱۳۹۳ و … را به دست آورد.

متقاضیان دریافت وام ۱ میلیارد تومانی طرح صبای سپهر بانک صادرات، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی یا قرض الحسنه داشته باشند. اگر سپرده کوتاه مدت عادی باشد، نرخ سود ۱۰ درصدی به اصل سپرده تعلق خواهد گرفت، اما به سپرده قرض الحسنه سودی پرداخت نخواهد شد. ضمانت اصلی برای این وام داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به ۳۶ ماه می‌رسد. نرخ سود تسهیلات مذکور با توجه به مدت زمان بازپرداخت، خواب سپرده و ضریب برابری تسهیلات بین ۰٫۵ تا ۱۸ درصد است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط ۳۶ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۳۹۶ تومان است. کل سود تسهیلات ۳۰۱ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۲۳۹ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۱ میلیارد و ۳۰۱ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۳۹ تومان خواهد بود.

تمامی مستمری‌ و حقوق بگیرانی که حقوق و مزایای خود را از بانک تجارت دریافت می‌کنند، می‌توانند بدون ضامن و با اعتبارسنجی بانک مرکزی و نامه کسر از حقوق تسهیلات کارت اعتباری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کنند.

شرکت

بانک تجارت

نام وام

بدون ضامن

سود

۱۸ %

حداکثر زمان بازپرداخت

۴۸ ماه

برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازپرداخت ۳۶ ماه است.

نوع ضمانت

اعتبارسنجی

سقف وام

۱۰۰ میلیون تومان

این وام دارای سقف ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان است

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

سپرده جداگانه

هزینه‌های جانبی

۱.۱۰۰.۰۰۰ میلیون تومان شامل تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه

قسط وام

۲,۹۳۷,۵۰۰ تومان

کل سود وام

۴۰,۹۹۹,۹۹۸ تومان

مجموع رقم وام و سود

۱۴۱,۰۴۹,۹۹۸ تومان

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده دارای اعتبار A، B یا C بانک مرکزی باشد

وام گیرنده حقوق بگیر همان بانک باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=94642

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});