• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

فرماندار: اعتبارات عمرانی تخصیص یافته برای کلانشهر تبریز اندک است

  • کد خبر : 95220
  • 25 بهمن 1401 - 11:30
فرماندار: اعتبارات عمرانی تخصیص یافته برای کلانشهر تبریز اندک است
یاز اکو - فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر افزایش اعتبارات شهرستان در بودجه ۱۴۰۲ گفت: ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی تخصیص یافته برای این شهرستان در مقایسه با سایر کلانشهرها و پروژه های در دست اجرا اندک است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، علی جعفری آذر در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز با تقدیر از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: با وجود برخی مشکلات و نارضایتی ها، مردم هنوز پای نظام و ارزش های انقلاب ایستاده اند.

وی افزود: مسوولان و مدیران دستگاه ها و ادارات به عنوان خادمان این ملت باید نسبت به حل مشکلات مردم و ارایه خدمات بهتر شبانه روزی تلاش کنند و این تلاش شبانه روزی باید در جامعه نمود عینی و عملی داشته باشد.

فرماندار تبریز: تکریم ارباب رجوع در ادارات بسیار مهم است و اینکه برخی از کارکنان ادارات با ارباب رجوع بدرفتاری کرده و جواب سربالا می دهند قابل قبول نیست، باید با رفتار مناسب پاسخگو بوده و در مسیر درست راهنمایی کنند.

جعفری آذر با اشاره به نزدیکی اعیاد شعبانیه، ماه مبارک رمضان و عید نوروز، گفت: باید فضای شهر برای برپایی اعیاد پیش رو آماده شود و دستگاه های نظارتی و اجرایی نسبت به تنظیم و کنترل بازار نظارت بیشتری داشته باشند.

فرماندار تبریز با اشاره به جذب اعتبار برخی پروژه های مهم، افزود: یک سوم مدارس تبریز نیاز به بازسازی دارند و قطعه ۶ اتوبان شهید کسایی و راه آهن میانه – تبریز از جمله پروژه هایی هستند که نیازمند حمایت بیشتر از سوی دولت است.

وی همچنین با اشاره به بررسی مصوبات شورای شهر خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز در هیات تطبیق مورد بررسی قرار گرفته که از این میزان ۹۰ درصد مصوبات تایید و تمام موارد رد شده نیز در هیات حل اختلاف استان رد شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=95220

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});