• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

توزیع ۳۰۰ هزار اصله نهال در هفته درختکاری/ طرح بزرگ مردمی کاشت یک میلیارد درخت

  • کد خبر : 95240
  • 25 بهمن 1401 - 13:30
توزیع ۳۰۰ هزار اصله نهال در هفته درختکاری/ طرح بزرگ مردمی کاشت یک میلیارد درخت
یاز اکو - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی بر نقش ویژه آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت دانش‌آموزان و خانواده‌ها در طرح بزرگ مردمی کاشت یک میلیارد درخت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، سیروس داودی امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به نقش انسان ساز و فرهنگ ساز دستگاه آموزش و پرورش، اظهار کرد: حفظ طبیعت و انفال الهی بیش از هر چیز نیازمند فرهنگ‌سازی است و کودکان و نوجوانان ما به عنوان آینده سازان این کشور در اولویت این امر مهم قرار دارند.

وی به اهمیت آموزش در سنین خردسالی برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز فرزندان ما آگاه‌تر از گذشته‌اند و در حفظ طبیعت فعال و اثرگذارند.

داودی به بیانات مقام معظم رهبری در ضرورت حفاظت از محیط زیست، جنگل‌ها و مراتع اشاره کرد و گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و دستور رئیس جمهوری محترم طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت آغاز شده است و مشارکت مردم در این طرح یک اصل مهم است.

وی بر نقش ویژه آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت دانش‌آموزان و خانواده‌ها در این طرح بزرگ مردمی اشاره کرد و افزود: سازمان منابع طبیعی برای اجرای موفقیت‌آمیز این طرح به همیاری مردم و دیگر دستگاه‌های دولتی نیاز دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه ۹ نهالستان منابع طبیعی استان در راستای اجرای این طرح بزرگ آماده‌سازی شده‌اند، اظهار داشت: آذربایجان شرقی با دارا بودن ظرفیت‌های بالفعل بزرگ نقش قابل توجهی در تحقق این طرح بزرگ جهادی ایفا خواهد نمود.

داودی در ادامه از توزیع ۳۰۰ هزار اصله نهال در هفته درختکاری امسال خبر داد و گفت: این طرح در راستای تحقق طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت انجام می‌شود و ما در هفته درختکاری آماده همکاری‌های نزدیک با اداره کل اموزش و پرورش استان در راستای نهادینه کردن فرهنگ درختکاری و حفظ طبیعت در بین دانش‌آموزان آذربایجان شرقی هستیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=95240

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});