• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

با داشتن نقشه‌راه بر دشواری‌ها فائق می‌آییم

  • کد خبر : 95650
  • 29 بهمن 1401 - 13:00
با داشتن نقشه‌راه بر دشواری‌ها فائق می‌آییم
یاز اکو - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در آیین افتتاح بخش‌های جدید بیمارستان ولیعصر تبریز گفت: با داشتن نقشه‌ راه می‌توانیم بر دشواری‌ها فائق آییم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، یونس ژائله در این آیین گفت: بیمارستان ولیعصر تبریز با داشتن امکانات و کادر اجرایی مناسب در شمال غرب کشور تک است.

وی ضمن تشکر از خدمات دکتر دبیری گفت: امروز شاهد اتفاقات بسیار مهمی در کشور هستیم و افتتاح بخش‌های جدید در حوزه درمان با وجود حوادث غیرمترقبه اخیر همچون زلزله خوی و ترکیه که جان هزاران نفر را به مخاطره انداخت می‌تواند ما را به آینده امیدوار کند.

وی ادامه داد: از تمامی کادر درمان و تمام کسانی که در کنار ما و برای سلامتی ما می‌کوشند تشکر می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: باید نقشه راهی داشته باشیم تا بدانیم از چه نقطه ای به چه نقطه ای قصد داریم حرکت کنیم. ما گام ها را کوچک برداشتیم و چون نقشه راه نداریم در حوزه های مختلف کشور از جمله اقتصاد، سلامت و امنیت غذایی نیز با همین مشکل مواجهیم.

وی یادآور شد: دشمن با تحریم‌های ظالمانه در سالهای گذشته فشارهای زیادی را به کشور وارد کرده و حتی برای درمان، دارو، انتقال پول و باز کردن حساب، کشور را با مشکل‌های بزرگی مواجه کرده است ولی مدیران بیمارستان ولی‌عصر تبریز توانسته‌اند در چنین شرایطی دستگاه‌های مجهز و به‌روزی را وارد کشور بکنند تا به مردم خدمات‌رسانی کنند.
رئیس اتاق بازرگانی تبریز در پایان گفت: آرزو دارم این بیمارستان در دنیا زبانزد باشد همانطور که در گذشته نیز تبریز شهر علم و دانشگاهی بود و این خاک توانسته است اساتید بزرگی را به دنیا معرفی کند.

باور داریم باید بهترین امکانات و خدمات را بدهیم

عباس افراسیابی رئیس هیئت مدیره بیمارستان ولیعصر تبریز در آیین افتتاح بخش های جدید این بیمارستان گفت: آمفی تئاتر جدید احداث شده با آخرین تکنولوژی صدا و تصویر و ایمنی طراحی شده است.

دکتر افراسیابی ادامه داد: بیمارستان ولیعصر با وجود شرایط سخت اقتصادی کشور توانسته با اعتمادسازی سازمانی و سرمایه‌گذاری مناسب در جهت اهداف خود قدم بردارد.

وی ادامه داد: این بیمارستان از هر لحاظ در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار قرار دارد و باور داریم بهترین امکانات ابزار و خدمات رسانی را باید به بیماران ارائه دهیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=95650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});